  • 231. Data: 2011-08-04 20:18:13
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 09:43:18 +0200, Maciej S. napisał(a):

    > Już ci udowodnili że nie

    Rok 1983:
    Dz. U. z 1983 r. nr 6, poz. 35 - Ustawa Prawo o Ruchu Drogowym, art. 22. u.
    3 p. 1.:
    Kierującemu pojazdem zabrania się wyprzedzania na przejściu dla pieszych i
    bezpośrednio przed nimi, z wyjątkiem przejść, na których ruch jest
    kierowany.

    Obecnie:
    art. 26. u. 3. p.1.:
    Kierującemu pojazdem zabrania się wyprzedzania pojazdu na przejściu dla
    pieszych i bezpośrednio przed nim, z wyjątkiem przejścia, na którym ruch
    jest kierowany.

    Ech...

    --
    ___________ (R)

  • 232. Data: 2011-08-04 20:19:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 09:35:15 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > Skoro było wolno, i jeszcze się do tego przyczepił, to tym bardziej źle
    > świadczy to o znajomości PoRD przez policję.

    O czym/ Znajomośc przepisów przez pałkarzy? ROTFL!

    --
    ___________ (R)

  • 233. Data: 2011-08-04 20:21:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 07:56:18 +0200, MHM napisał(a):

    > Sorry Winietu, ale to nie jest moje widzimisie

    Owszem, jest.

    > 1. Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny.

    Istotnie.

    > 2. Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest obowiązany
    > jechać po prawej jezdni; do jezdni tych nie wlicza się jezdni przeznaczonej
    > do dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze.

    I tak jechałem.

    > 3. Kierujący pojazdem, korzystając z jezdni dwukierunkowej co najmniej o
    > czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się na
    > prawej połowie jezdni.
    To nie, bo to była jezdnia jednokierunkowa.

    > 4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej
    > krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może
    > zajmować więcej niż jednego pasa.

    Możliwie. Widzisz, nie bezwzględnie, a możliwie. Możliwości zjazdu zgodnie
    z przepisami na prawy pas nie było.

    --
    ___________ (R)

  • 234. Data: 2011-08-04 20:22:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2011 17:53:45 +0200, Myjk napisał(a):

    > Pamiętaj -- nie wszyscy prezentują taki poziom jazdy na drodze jak ty.

    Pamiętam, dlatego też nie będe innym wjeżdżał przed nos.

    > Znakomita większość osób odpuszcza miejsca kierowcy, który sygnalizuje
    > zamiar zmiany pasa ruchu zamiast pokazywać kto tu "rzondzi" i hamować na

    Tylko po co mam zmuszać ludzi do hamowania? Skoro jada prawym szybciej, to
    ich przepuszczę i wtedy zmienię pas.

    > pasa przez zagubionego na lewym pasie. Weź to na następny raz pod uwagę,
    > naucz się współżyć z innymi uczestnikami drogi i nie rób z siebie
    > publicznie kaleki.

    Własnie...

    --
    ___________ (R)

  • 235. Data: 2011-08-04 20:22:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 09:59:38 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > A miejsca nie było, bo nie zasygnalizowałeś zamiaru.

    Miejsca nei było, bo ktoś tam jechał i to szybciej niż ja.

    --
    ___________ (R)

  • 236. Data: 2011-08-04 20:24:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 10:35:08 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale ogolnie miales zamiar, to trzeba bylo sygnalizowac :-)

    Ogólnie, kiedy jadę do Kęszycy, to mam zamiar skręcić w lewo w Nietoperku.
    Czyli za Świebodzinem mam włączać lewy kierunkowskaz?

    > A miejsca tam bylo sporo po drugim pojezdzie. No chyba ze twierdzisz ze
    > bylo malo, wtedy to znaczy ze policjanci jechali niewiele szybciej od
    > ciebie, bo im to jednak 11s, wiec nie mozesz im zarzucic przekroczenia
    > predkosci :-)

    Alez mogę :D Ja jechałem GPS-owe 49km/h :D

    > Po czym nagle nabierasz predkosci, a znak tylko na 70 pozwala :-)

    No nabieram. Do 70km/h :P

    --
    ___________ (R)

  • 237. Data: 2011-08-04 20:25:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Aug 2011 21:19:15 +0200, rafikx napisał(a):

    > I co zrobiłeś poza tym, że nabiłeś kilobajty w usenecie, zmarnowałeś
    > parę mega na youtube i spuściłeś się w portki na myśl o swojej
    > przebiegłości i doskonałości? Złożyłeś chociaż zawiadomienie na sprawców
    > wykroczenia?

    Wiesz, naprawde nie będac podobnym to takich jak Ty anonimowych
    trzęsidupków nei zrobiłem tego, co Ty bys zrobił. Za to zrobiłem to, co
    takim trzęsidupkom do głowy nigdy nei przyjdzie.

    --
    ___________ (R)

  • 238. Data: 2011-08-04 20:25:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 10:40:27 +0200, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > Nie ma wtedy żadnego omijania. Obaj staliście, jeden z was ruszył -- nit nikogo
    > nie omija.

    Może przyeczytaj PoRD, art. 2?

    --
    ___________ (R)

  • 239. Data: 2011-08-04 23:11:57
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3RVKHw$0TB@mike.oldfield.org.pl>:

> [...]

    > Kierującemu pojazdem zabrania się wyprzedzania pojazdu na przejściu dla
    > pieszych i bezpośrednio przed nim, z wyjątkiem przejścia, na którym ruch

    No i w jakim celu cytujesz mi przepis o wyprzedzaniu?

    > Ech...

    Ano echhhhh...
    Najpierw niejaki Płaszczyca wyskoczył z konopii i podrzucił zdanie:
    "20 lat temu te przepisy były identyczne...",
    a potem niejaki Płaszczyca pomimo, że pokazano wyraźnie, że *przepisy*
    (liczba mnoga) nie były _identyczne_ usiłuje swoją błędną tezę podtrzymać
    cytując *jeden* przepis.

    Wystarczy jeden przepis inny, żeby Twoja teza była fałszywa, i nie wystarczy
    jeden identyczny przepis, aby Twoja teza była prawdziwa. Logika sie panu
    Płaszczycy zawaliła...

    --
    Tomasz Nycz

  • 240. Data: 2011-08-05 08:25:43
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2011 17:53, Myjk pisze:

    > Znakomita większość osób odpuszcza miejsca kierowcy, który sygnalizuje
    > zamiar zmiany pasa ruchu zamiast pokazywać kto tu "rzondzi" i hamować na
    > zawał na ostatnią chwilę, względnie przyśpieszając widząc zamiar zmiany

    Nie zgodzę się z tezą, że to większość, nawet minimalna.

    Po każdym tankowaniu na stacji w Urzucie muszę szybko przeskoczyć na
    ósemce na pas do skrętu w lewo.

    Rzadko kiedy się zdarza, żeby ktoś "dobrowolnie" wpuścił.

    Z reguły procedura wymaga lekkiego wymuszenia, a potem przekazania
    "znaku pokoju" trąbiącemu debilowi, który nie potrafi płynnie zamienić
    się pasami.