  • 1. Data: 2011-01-19 10:52:02
    Temat: System zarzadzania projektem
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Co byście polecili do zarządzania projektem, dla takich wymagań:

    - obsługa wielu projektów
    - współpraca z SVN
    - wbudowany bug tracker ze zintegrowaną obsługą poczty i ticketami
    - API
    - filtrowanie przez wersje, milestony, rodzaje zgłoszeń
    - implementacja najlepiej php lub servlety javowe

    W cenie do kilkuset dolarów.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2011-01-19 11:07:14
    Temat: Re: System zarzadzania projektem
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 19.01.2011 11:52, Norbert pisze:
> [...]
    > - API
    > - filtrowanie przez wersje, milestony, rodzaje zgłoszeń
    > - implementacja najlepiej php lub servlety javowe

    Może redmine, ale ono jest w rubbym.

    Michoo

  • 3. Data: 2011-01-19 15:38:18
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2011-01-19 11:52, Norbert pisze:
> [...]
    > - API
    > - filtrowanie przez wersje, milestony, rodzaje zgłoszeń
    > - implementacja najlepiej php lub servlety javowe

    Jira.
    Cena: 10-users for $10.

    --
    wloochacz

  • 4. Data: 2011-01-19 18:23:24
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 19 Jan 2011 16:38:18 +0100, wloochacz
    <w...@n...gmail.spameromnie.com> wrote:

    >Jira.
    >Cena: 10-users for $10.

    Popieram. Dosyc zreczny tool i malo upierdliwosci. Dobrze sie skaluje
    w gore dla duzych projektow

    A.L.

  • 5. Data: 2011-01-20 12:33:06
    Od: " " <k...@g...pl>

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):

    > Popieram. Dosyc zreczny tool i malo upierdliwosci. Dobrze sie skaluje
    > w gore dla duzych projektow
    >
    > A.L.

    Tez popieram. W mojej pracy Jira jest uzywana do zarzadzania prawie wszystkimi
    procesami produkcyjnymi, i sie sprawdza (ponad 4 tys. uzytkownikow).
    Konfiguracja tego systemu tak, zeby w pelni spelnial wszystkie wymagania jest
    nietrywialna, ale za to ma sie duza elastycznosc.

    KK

  • 6. Data: 2011-01-21 08:06:29
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    denied rebel lies:

> [...]
    > uzytkownikow). Konfiguracja tego systemu tak, zeby w pelni spelnial
    > wszystkie wymagania jest nietrywialna, ale za to ma sie duza

    Oglądałem pobieżnie tą Jirę i wygląda nieźle. Ale używamy Redmine i
    sprawdza się dla kilkudziesięciu projektów i kilkunastu użytkowników.
    Jest sens się przesiadać?

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|The power of the Force is
    (::) (::)|insignificant next to this

  • 7. Data: 2011-01-21 11:12:12
    Od: " " <k...@g...pl>

    MoonWolf <m...@p...com> napisał(a):

    > denied rebel lies:

    > Oglądałem pobieżnie tą Jirę i wygląda nieźle. Ale używamy Redmine i
    > sprawdza się dla kilkudziesięciu projektów i kilkunastu użytkowników.
    > Jest sens się przesiadać?

    Sami musicie sobie odpowiedziec na to pytanie, ale jak dziala to po co zmieniac?

    KK

  • 8. Data: 2011-01-21 13:06:55
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    denied rebel lies:

    > Sami musicie sobie odpowiedziec na to pytanie, ale jak dziala to po
    > co zmieniac?

    No właśnie z tego samego założenia wychodzę, ale jakby przesiadka na
    Jire spowodowała na przykład szybsze kończenie projektów to bym się
    zastanowił (:)

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Leather and metal are our uniforms

  • 9. Data: 2011-01-28 18:35:40
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 11:52:02 +0100, Norbert napisał(a):
> [...]
    > - API
    > - filtrowanie przez wersje, milestony, rodzaje zgłoszeń
    > - implementacja najlepiej php lub servlety javowe

    Sourceforge na własnym serwerze.

    Podrawiam,
    Waldek