  • 1. Data: 2011-01-15 21:03:12
    Temat: cmake, tworzenie katalogów w katalogu build
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam

    mam projekt, w którego głównym katalogu znajduje się CMakeFiles.txt oraz
    katalog ze źródłami. CMakeFiles.txt zawiera regułki dotyczące budowania
    projektu i to dziala dobrze. Teraz dodałem drugi katalog zawierający drzewo
    katalogów z plikami które trzeba obrobić. Dodałem do głównego CMakeFiles.txt
    regułki add_custom_command oraz add_custom_target przeprowadzające
    odpowiednie operacje. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to że cmake nie
    tworzy automatycznie struktury katalogów w katalogu build odpowiadających
    drzewu katalogów plików które obrabiam "ręcznie". Stąd program który próbuje
    przemielić pliki źródłowe, krzyczy ze dany katalog docelowy nie istnieje.
    Jeśli skopiuję strukturę sam, wszystko przebiega należycie.

    Jedynym rozwiązaniem byłoby tworzenie w katalogach mojej struktury osobnych
    plików CMakeFiles.txt i dołączanie je w plikach nadrzędnych, wtedy cmake
    tworzy w build całe drzewko. Da się inaczej (poza recznym dopisywaniem mkdir
    do regułek add_custom_target)?

    pozdrawiam
    --
    Michał Walenciak