eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSystem sprzedaży i utrzymania abonenta OrangeSystem sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
  • Data: 2009-11-04 21:54:10
    Temat: System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    To już wykracza poza ogólnie pojęte normy
    Firma ma 5 kart SIM Orange i z Orange telefonują 1-2 razy tygodniowo z
    numerów nie wyświetlających się, a ostatnio nawet wyświetlają się.
    Ci co się wyświetlają, każdy przedstawia się jako "opiekun klienta
    biznesowego", raz jest z Jastrzębia, raz z Gdańska, raz z Wrocławia...
    ostatnio nawet z salonów i od partnerów dzwonią i zachęcają dopodpisywania
    anexów.

    Ci co się nie wyświetlają są monotematyczni, oferują tylko jeden produkt, a
    to internet mobile, a to dodatkową aktywację (nie da się zamówić
    przedłużenia umowy), a to akcesoria...
    zdarzyło się, że oferują tylko pakiet 500 SMS

    O dziwo firma ma też 2 karty SIM Era - i częstotliwośc telefonowania z
    produktami i usługami to średnio 1-2 razy na kwartał.


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: