  • 1. Data: 2009-11-04 21:54:10
    Temat: System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    To już wykracza poza ogólnie pojęte normy
    Firma ma 5 kart SIM Orange i z Orange telefonują 1-2 razy tygodniowo z
    numerów nie wyświetlających się, a ostatnio nawet wyświetlają się.
    Ci co się wyświetlają, każdy przedstawia się jako "opiekun klienta
    biznesowego", raz jest z Jastrzębia, raz z Gdańska, raz z Wrocławia...
    ostatnio nawet z salonów i od partnerów dzwonią i zachęcają dopodpisywania
    anexów.

    Ci co się nie wyświetlają są monotematyczni, oferują tylko jeden produkt, a
    to internet mobile, a to dodatkową aktywację (nie da się zamówić
    przedłużenia umowy), a to akcesoria...
    zdarzyło się, że oferują tylko pakiet 500 SMS

    O dziwo firma ma też 2 karty SIM Era - i częstotliwośc telefonowania z
    produktami i usługami to średnio 1-2 razy na kwartał.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

  • 2. Data: 2009-11-05 07:52:38
    Od: joker77 <t...@p...com>

    Witam,

    Też to zauważyłem raz na dwa tygodnie ktoś dzwoni czy przypadkiem
    nie potrzebuje nowej aktywacji (telefon albo internet albo obie te
    rzeczy).

    Oczywiście dzwonią pomimo tego że zastrzegłem w umowie, że nie życzę
    sobie ofert marketingowych (później jeszcze sprawdzałem dzwoniąc do
    BOK)
    ale to widzę nic nie daje.

    Dwa lata temu wymieniałem aparat, na stronce orange-online piszę że
    zostało
    jeszcze ponad 60dni, a tu już mnie atakują i przedstawiają niezbyt
    zachęcającą ofertę, po spytaniu o wersję z wymianą aparatu okazało
    się, że
    orange ma najgorszą ofertę tel. z WM, nawet zacząłem się zastanawiać
    nad
    iphone ale oczywiście nie jest dostępny i chyba wybiore htc hero o ile
    będzie.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-11-05 10:36:27
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    >
    > O dziwo firma ma też 2 karty SIM Era - i częstotliwośc telefonowania z
    > produktami i usługami to średnio 1-2 razy na kwartał.

    moj opiekun z orange powiedzial mi to wynika z faktu ze jest wiele firm
    zewnetrznych swiadczacych uslugi dla Orange i kazda z nich walczy o
    klienta. Do mnie tez wydzwaniaja ale zawsze ucinam ze mam opiekuna
    bezposrednio z Orange i pozamiatane.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 4. Data: 2009-11-05 11:20:23
    Od: k...@g...pl

    Nie mają takiej złej oferty jak się wejdzie na stronę. Przy nowych
    aktywacjach czy przedłużeniach telefony i oferty wyglądają znacznie
    lepiej niż w salonie. Trzeba jedynie posiedzieć trochę i dobrać coś
    pod swoje potrzeby.

  • 5. Data: 2009-11-05 13:00:11
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 5 Nov 2009 03:20:23 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

    > Nie mają takiej złej oferty jak się wejdzie na stronę.

    Na przykład mają Omnie hd o 500zł drożej niż Play w niższym abonamencie :)

    --
    marcin