-
1. Data: 2009-11-04 21:54:10
Temat: System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
To już wykracza poza ogólnie pojęte normy
Firma ma 5 kart SIM Orange i z Orange telefonują 1-2 razy tygodniowo z
numerów nie wyświetlających się, a ostatnio nawet wyświetlają się.
Ci co się wyświetlają, każdy przedstawia się jako "opiekun klienta
biznesowego", raz jest z Jastrzębia, raz z Gdańska, raz z Wrocławia...
ostatnio nawet z salonów i od partnerów dzwonią i zachęcają dopodpisywania
anexów.
Ci co się nie wyświetlają są monotematyczni, oferują tylko jeden produkt, a
to internet mobile, a to dodatkową aktywację (nie da się zamówić
przedłużenia umowy), a to akcesoria...
zdarzyło się, że oferują tylko pakiet 500 SMS
O dziwo firma ma też 2 karty SIM Era - i częstotliwośc telefonowania z
produktami i usługami to średnio 1-2 razy na kwartał.
--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php
-
2. Data: 2009-11-05 07:52:38
Temat: Re: System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
Od: joker77 <t...@p...com>
Witam,
Też to zauważyłem raz na dwa tygodnie ktoś dzwoni czy przypadkiem
nie potrzebuje nowej aktywacji (telefon albo internet albo obie te
rzeczy).
Oczywiście dzwonią pomimo tego że zastrzegłem w umowie, że nie życzę
sobie ofert marketingowych (później jeszcze sprawdzałem dzwoniąc do
BOK)
ale to widzę nic nie daje.
Dwa lata temu wymieniałem aparat, na stronce orange-online piszę że
zostało
jeszcze ponad 60dni, a tu już mnie atakują i przedstawiają niezbyt
zachęcającą ofertę, po spytaniu o wersję z wymianą aparatu okazało
się, że
orange ma najgorszą ofertę tel. z WM, nawet zacząłem się zastanawiać
nad
iphone ale oczywiście nie jest dostępny i chyba wybiore htc hero o ile
będzie.
pozdrawiam
-
3. Data: 2009-11-05 10:36:27
Temat: Re: System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> To już wykracza poza ogólnie pojęte normy
> Firma ma 5 kart SIM Orange i z Orange telefonują 1-2 razy tygodniowo z
> numerów nie wyświetlających się, a ostatnio nawet wyświetlają się.
> Ci co się wyświetlają, każdy przedstawia się jako "opiekun klienta
> biznesowego", raz jest z Jastrzębia, raz z Gdańska, raz z Wrocławia...
> ostatnio nawet z salonów i od partnerów dzwonią i zachęcają dopodpisywania
> anexów.
>
> Ci co się nie wyświetlają są monotematyczni, oferują tylko jeden produkt, a
> to internet mobile, a to dodatkową aktywację (nie da się zamówić
> przedłużenia umowy), a to akcesoria...
> zdarzyło się, że oferują tylko pakiet 500 SMS
>
> O dziwo firma ma też 2 karty SIM Era - i częstotliwośc telefonowania z
> produktami i usługami to średnio 1-2 razy na kwartał.
>
>
moj opiekun z orange powiedzial mi to wynika z faktu ze jest wiele firm
zewnetrznych swiadczacych uslugi dla Orange i kazda z nich walczy o
klienta. Do mnie tez wydzwaniaja ale zawsze ucinam ze mam opiekuna
bezposrednio z Orange i pozamiatane.
Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78
-
4. Data: 2009-11-05 11:20:23
Temat: Re: System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
Od: k...@g...pl
Nie mają takiej złej oferty jak się wejdzie na stronę. Przy nowych
aktywacjach czy przedłużeniach telefony i oferty wyglądają znacznie
lepiej niż w salonie. Trzeba jedynie posiedzieć trochę i dobrać coś
pod swoje potrzeby.
-
5. Data: 2009-11-05 13:00:11
Temat: Re: System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
Od: zly <b...@N...fm>
Dnia Thu, 5 Nov 2009 03:20:23 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):
> Nie mają takiej złej oferty jak się wejdzie na stronę.
Na przykład mają Omnie hd o 500zł drożej niż Play w niższym abonamencie :)
--
marcin