eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSystem sprzedaży i utrzymania abonenta OrangeRe: System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
  • Data: 2009-11-05 10:36:27
    Temat: Re: System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > To już wykracza poza ogólnie pojęte normy
    > Firma ma 5 kart SIM Orange i z Orange telefonują 1-2 razy tygodniowo z
    > numerów nie wyświetlających się, a ostatnio nawet wyświetlają się.
    > Ci co się wyświetlają, każdy przedstawia się jako "opiekun klienta
    > biznesowego", raz jest z Jastrzębia, raz z Gdańska, raz z Wrocławia...
    > ostatnio nawet z salonów i od partnerów dzwonią i zachęcają dopodpisywania
    > anexów.
    >
    > Ci co się nie wyświetlają są monotematyczni, oferują tylko jeden produkt, a
    > to internet mobile, a to dodatkową aktywację (nie da się zamówić
    > przedłużenia umowy), a to akcesoria...
    > zdarzyło się, że oferują tylko pakiet 500 SMS
    >
    > O dziwo firma ma też 2 karty SIM Era - i częstotliwośc telefonowania z
    > produktami i usługami to średnio 1-2 razy na kwartał.
    >
    >
    moj opiekun z orange powiedzial mi to wynika z faktu ze jest wiele firm
    zewnetrznych swiadczacych uslugi dla Orange i kazda z nich walczy o
    klienta. Do mnie tez wydzwaniaja ale zawsze ucinam ze mam opiekuna
    bezposrednio z Orange i pozamiatane.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: