  • 21. Data: 2012-03-10 17:15:49
    Temat: Re: System failed - pomózcie!
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):
    > MoĹźliwa diagnoza jest taka, Ĺźe przed wyjmowaniem karty graficznej i
    > pamięci nie uziemiłaś się i ładunek elektrostatyczy z twojego ciała
    > spalił grafę albo pamięć. Wiec na przyszłość pamiętaj by przed
    otwarcie
    > kompa zawsze dotknąć czegoś uziemionego np. kaloryfera, albo jakiejś
    > rury wpuszczonej w ścianę (albo do ziemi, bo o to chodzi, żeby
    wypuścić
    > nadmiar ładunku do ziemi).

    Święte słowa, to samo tyczy odkurzacza przed przystapieniem do czyszczenia PC
    - uziemić na chwilę koniec rury/szczotkę. Ostatnio przeciągałem po podłodze
    kabel sieciowy i wtyk RJ zbliżył się do szczotki odkurzacza - strzeliło jak
    daibli. Na szczęście nic się nie uszkodziło.
    PP

  • 22. Data: 2012-03-10 17:27:27
    Od: "Ewa Z." <t...@j...pl>

    Po wyjęciu całego RAMu pojawia się pisk z głośniczka
    systemowego - powtarzający się w grupach po 3.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 23. Data: 2012-03-10 17:36:13
    Temat: Re: SUKCES- System failed - pomózcie!
    Od: "Ewa Z." <t...@j...pl>

    Pamięć.
    Po włożeniu pojedyńczo jednej z 4 kości ruszyło.
    Czyli ani płyta, ani grafa.
    Teraz muszę sprawdzić ile pamięci padło.

    Dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam
    Ewa

  • 24. Data: 2012-03-10 17:39:57
    Od: Tom <l...@U...onet.pl>

    Mój błąd z zerowaniem spojrzałem na P4P800 a nie C800 ;)

    Natomiast co do 3 krotnego sygnału to w instrukcji oznacza on "Main
    memory read/write test error" czyli coś nie tak z pamięcią.

    http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/sock478/P4C800E-
    DX/e1347b_p4c800-e_deluxe.pdf
    (rozdział 3.1)

    T.

  • 25. Data: 2012-03-10 17:41:54
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 10/03/2012 17:36, Ewa Z. wrote:
    > Pamięć.
    > Po włożeniu pojedyńczo jednej z 4 kości ruszyło.
    > Czyli ani płyta, ani grafa.
    > Teraz muszę sprawdzić ile pamięci padło.
    >
    > Dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam

    To było pierwsze co Ci napisałem, szkoda że nie
    czytasz ze zrozumieniem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 26. Data: 2012-03-10 17:47:32
    Od: "Ewa Z." <t...@j...pl>

    > http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/sock478/P4C800E-
    DX/e1347b_p4c800-e_deluxe.pdf

    Dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 27. Data: 2012-03-10 18:57:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 17:41:54 +0000, DooMiniK napisał(a):

> [...]

    Jednego modułu, nie kości. Też ci o wyjmowaniu tego i owego pisałem :)
    --
    Jacek

  • 28. Data: 2012-03-10 19:07:01
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-10 15:39, Ewa Z. pisze:
    > System failed due to CPU overclocking

    A jak włożysz płytke z instalką systemu i uruchomisz ponownie komputer
    to też nic nie widać? Do Biosu też nie można wejść?

    --
    animka

  • 29. Data: 2012-03-10 20:32:11
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości

    > To było pierwsze co Ci napisałem, szkoda że nie
    > czytasz ze zrozumieniem.

    A Ty zawsze rozumiesz natychmiast o co chodzi Twojej kobiecie/Twojemu
    facetowi ;) ?

  • 30. Data: 2012-03-11 19:46:07
    Od: Petersonix <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 12:39:35 +0100, Ewa Z. napisał(a):

    > Witam i bardzo prosze o pomoc.
    >
    > Dzisiaj po oczyszczeniu komputera domowym odkurzaczem
    > (wylot zasilacza, wiatraczek procesora i karty graficznej)
    > oraz zmiany miejsca przykrecenia dysków, co wymagalo
    > wyjecia na chwile karty graficznej i pamieci, system
    > nie wystartowal. Monitor jest czarny, a w glosnikach
    > niewyrazny glos mówi:
    > "system failed" - tego jestam pewna
    > a potem chyba
    > "did you fit the overclocking".