  • 1. Data: 2012-03-10 09:00:31
    Temat: Drukarka E120 i mało toneru
    Od: "Ada" <A...@T...pl>

    Proszę o pomoc, drukarka lexmark E120 wskazuje niski stan toneru, ale ciągle
    drukuje, z tym, że od dzisiaj robi już smugi (pasy) po lewej i prawej
    stronie kartki. Czy dorpwadziłam ją do uszkodzenia tą pracą na niskim stanie
    toneru -pokazuje 0% toneru. Czy wystarczy uzupełnić toner czy to świadczy o
    pospuciu, pozdrwionka.

  • 2. Data: 2012-03-10 09:32:19
    Temat: Re: Drukarka E120 i mało toneru
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-10 10:00, Użytkownik Ada napisał:
> [...]
    > niskim stanie toneru -pokazuje 0% toneru. Czy wystarczy uzupełnić toner
    > czy to świadczy o pospuciu, pozdrwionka.

    To nie uszkodzenie, to brak toneru na końcach pojemnika.
    Kup nowy toner a w trybie awaryjnym wyjmij stary i uderz go dłonią
    kilka razy z jednej i drugiej strony, powinno pozwolić na wydrukowanie
    jeszcze kilku kartek.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-03-10 10:10:25
    Od: "Ada" <A...@T...pl>

> [...]
    > Kup nowy toner a w trybie awaryjnym wyjmij stary i uderz go dłonią
    > kilka razy z jednej i drugiej strony, powinno pozwolić na wydrukowanie

    Dzięki :) Ponieważ są ciemne plamy, więc dlatego zdiwiło mnie to, że brak
    toneru a jednak czarne plamy na brzegach kartki -trochę sprzeczne :)

  • 4. Data: 2012-03-10 15:19:53
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 10 marca 2012 (11:10:25) napisano:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki :) Ponieważ są ciemne plamy, więc dlatego zdiwiło mnie to, że brak
    > toneru a jednak czarne plamy na brzegach kartki -trochę sprzeczne :)

    Tak, jak Kolega napisał - potrząśnij kasetą z tonerem, powinno jeszcze
    trochę podrukować. W międzyczasie kup nową kasetę.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 5. Data: 2012-03-17 19:50:57
    Od: "Ada" <A...@T...pl>

    (...)
    > Tak, jak Kolega napisał - potrząśnij kasetą z tonerem, powinno jeszcze
    > trochę podrukować. W międzyczasie kup nową kasetę.

    Witam ponownie! Drukarka rozebrana i wyczyszczona zgodnie z instrukcją którą
    dopstaliśmy w pdf od znajomych. Okazało się, że śmietnik pod bębnem był
    przepełniony. Wyczyszczono śmietnik, elektrodę oraz kasętę ze starym
    tonerem -wsypano nowy i... totalna klapa, wypluwa białe kartki bez druku.
    Przypuszzcamy, że kiepski toner, choć dedykowany do E120, albo błąd w
    montażu po czyszczeniu i stąd dod. pytanie do znawców tematu, bo wydaje się,
    że zgubiliśmy część :) Pytanie: czy napięcie przenoszone do modułu bębna
    światłoczułego powinno dochodzić tylko do wałka-elektrody czy też do samego
    wałka? Blaszka-kontakt z boku modułu przekazuje styk na sprężenkę, która ma
    na sobie główkę w którą wciska się wałek-elektrodę. Wydaje się, że nie ma tu
    kontaktu, no chyba, że ta głowiczka jest przewodząca? Czy napięcie powinno
    też iść do wałka światłoczuego? no bo ma niby sprężynkę kontaktową i nie
    wiemy czy odkurzacz nie połknął jakieś blaszki kontaktowej :( W odkurzaczu
    nic nie znaleziono :( ot klapa! Pomóżcie, proszę.