  • Data: 2013-03-26 19:33:23
    Temat: Święta???
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skręcałem dziś w prawo a z przeciwka w tę samą ulicę skręcał radiowóz,
    przepuszczając mnie. Wiedziałem, że zauważą brak zapiętych pasów u mnie i
    miałem rację. Jak tylko wjechaliśmy w uliczkę to odpalili dyskotekę i
    przystąpili do kontroli. Dmuchnąłem w jakąś czarną pałkę, zapytali czemu nie
    miałem zapiętych pasów, sprawdzili IMEI komórki i zabrali dokumenty do
    sprawdzenia.
    Po kilku minutach oddali dokumenty i kazali zapinać pasy. Mandatu nie
    dostałem(???). Świąteczna atmosfera czy co?

    Zaraz sprawdzę, za ile mogę sobie kupić jakiś prezent ;)