  • 61. Data: 2022-07-28 18:51:14
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 08:09, Jacek Maciejewski pisze:
    > Pozostaje część ludzkości świadoma
    > problemu i bez przymusu sama się powstrzmuje od płodzenia tuzina dzieci
    > poprzestając na 2. Problem się sam rozwiązuje.

    Chyba że system się sypie i grozi wojna a jedynym skutecznym
    inwestowaniem sił i środków jest inwestycja w dzieci.

    Nie w 500+ Tylko w rodzinę która będzie zachowywać się porządnie.

    Jeśli ktoś nie wierzy w to że jego dzieci mogą być porządne to niech
    sobie odetnie co tam trzeba albo najlepiej głowę aby nei zajmować
    miejsca tym porządnym ;-)

  • 62. Data: 2022-07-28 19:21:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/07/2022 18:24, _Master_ wrote:
    > A takim razie nazywasz mnie DEBILEM.

    Niewykluczone.

    > Jeśli wyremontuje i doprowadzę do używalności porządny stary spaliniak i
    > nie kupię elektryka i nie będę wyciągał ręki do państwa po durne zasiłki
    > i dotacje to uważam że jestem bardziej ekologiczny i jestem lepszym
    > obywatelem.

    Może. Tak. Nie. Nie wiadomo.

    > Zmuszanie mnie do jeżdżenia furmmanką zamiast Komarem to GWAŁT NA MOJEJ
    > WOLNOŚCI.
    > Moja macica MOJA sprawa ;)

    To mniej więcej ta sama wolnośc, co pierdzenie po 4 kebebach w
    przepełnionej windzie:
    1) psuje globalne ocieplenie
    2) jest przyjamne dla właściciela odbytu
    3) ludzie się duszą

    Coś jak porządny stary spaliniak.

  • 63. Data: 2022-07-28 19:27:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 19:21, heby pisze:
    > Coś jak porządny stary spaliniak.

    Dalej nie rozumiesz że wyprodukowanie nowego samochodu (zwłaszcza
    elektrycznego) szkodzi Ziemi, zużywa surowce i zatruwa powietrze.

    Uświadom to sobie ;-)

  • 64. Data: 2022-07-28 20:41:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/07/2022 19:27, _Master_ wrote:
    > Dalej nie rozumiesz że wyprodukowanie nowego samochodu (zwłaszcza
    > elektrycznego) szkodzi Ziemi, zużywa surowce i zatruwa powietrze.

    Myślę, że w tym koncpecie chodzi o coś zupełnie innego.

    Ale Ty widzisz tylko pierdzenie po kebabie, jako przynoszące przyjamność
    i WOLNOŚĆ.

    Nikt nie zabierze Ci możliwości pierdzenia starym benzyniakiem. W
    koncepcie chodzi o to, aby optymalnie wykorzystywać środki transportu w
    skali szerszej niż jeden idita z konfederacji. I pierwszy krok ku temu
    wykonano naście lat temu. Tylko debile od pierdzących benzyniaków byli
    za głupi aby to zauważyć wtedy, a teraz panikują bo to już się dzieje i
    raczej nie przestanie.

  • 65. Data: 2022-07-28 20:48:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Jul 2022 19:27:50 +0200, _Master_ wrote:

    > Dalej nie rozumiesz że wyprodukowanie nowego samochodu (zwłaszcza
    > elektrycznego) szkodzi Ziemi, zużywa surowce i zatruwa powietrze.
    >
    > Uświadom to sobie ;-)

    Aczkolwiek ... wychodzi mi na to, ze przepalilem wielokrotnie wiecej
    paliwa niz wazy moj pojazd.

    To moze warto zmienic starego spaliniaka na nowy, 10% oszczedniejszy
    ..

    J.

  • 66. Data: 2022-07-28 21:19:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.07.2022 o 19:27, _Master_ pisze:

    > Dalej nie rozumiesz że wyprodukowanie nowego samochodu (zwłaszcza
    > elektrycznego) szkodzi Ziemi, zużywa surowce i zatruwa powietrze.

    To nie produkować samochodów?

  • 67. Data: 2022-07-28 21:19:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.07.2022 o 18:26, _Master_ pisze:

    > Ekonomicznego oczywiście ;-)

    Obawiam się, że ...

  • 68. Data: 2022-07-28 21:23:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.07.2022 o 01:34, Poldek pisze:
> [...]
    um-calls-to-end-wasteful-private-car-ownership

    > Na Dzikim Zachodzie było ziemi ile kto chciał.
    > Trzeba było tylko mordować Indian i brać pełnymi garściami.
    > Od tego czasu sporo się zmieniło na tym Bożym Swiecie. Każdy skrawek
    > ziemi jest czyjąś własnością, a ludzi przybyło kilkukrotnie, a każdy
    > dookoła siebie zgromadził tysiące bardziej lub mniej potrzebnych
    > przedmiotów. Samochodoza zwielokrotnia konsumpcję przestrzeni i jej
    > zajętość.

    Ile mieszkanie zajmuje przestrzeni w porównaniu z samochodem? I co z tego?

    Na drzewach mają mieszkać?

  • 69. Data: 2022-07-28 22:34:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 20:41, heby pisze:
    > za głupi aby to zauważyć wtedy, a teraz panikują bo to już się dzieje i
    > raczej nie przestanie.

    Myślę jednak że u zarania tkwi normalna ludzka chciwość.

    Sposób zarobienia ogromnej kasy pod pretekstem walki z ociepleniem.

    Ta walka jest z góry skazana na niepowodzenie ale co szkodzi na nowej
    religii ZAROBIĆ.

    Fakt: koncernowi samochodowemu bardziej opłaca się produkować elektryka
    bo większa marża.

    Ci co chcą / muszą produkować znaleźli powód aby nie zakładać nowego banku.

  • 70. Data: 2022-07-28 22:36:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 21:19, ii pisze:
    > To nie produkować samochodów?

    Dla większości Kowalskich to bez znaczenia.
    Ich nie stać na nowy i do nich nie trafi kazanie o zbawiennej roli
    elektryka w dojściu do nieba bram ;-)