  • 51. Data: 2022-07-28 08:09:03
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2022 06:14:55 +0200, Shrek napisał(a):

    > Czyli depopulację zaczynamy od 1% najbogatszych? Prawda?

    Nie. Zaczynamy od Shreków i Masterów. Pozostaje część ludzkości świadoma
    problemu i bez przymusu sama się powstrzmuje od płodzenia tuzina dzieci
    poprzestając na 2. Problem się sam rozwiązuje.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 52. Data: 2022-07-28 15:40:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2022 20:26:39 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > "Elity globalistów twierdzą, że zbyt wielu ludzi posiada prywatne
    > pojazdy dla dobra planety."

    Tu, ku rozwadze rozumnym i przestrodze głupców, przytoczę jeden z wielu
    artykułów dot. przeludnienia:
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/dzie%C5%
    84-przeci%C4%85%C5%BCenia-ziemi-do-ko%C5%84ca-roku-%
    C5%BCyjemy-na-kredyt/ar-AA103ZcY?ocid=EMMX&cvid=8a69
    a5c2ab4f4dc3842ec5005053f63f
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 53. Data: 2022-07-28 17:26:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie. Zaczynamy od Shreków i Masterów.

    A za ile % swiatowego CO2 odpowiada szrek z masterem?

    > Pozostaje część ludzkości świadoma
    > problemu i bez przymusu sama się powstrzmuje od płodzenia tuzina dzieci
    > poprzestając na 2. Problem się sam rozwiązuje.

    Muszę cię zmartwić - ci co posiadają nadmiar samochodów i ci którzy
    mnożą się jak króliki to zbiory rozłączne. Co więcej "depopulacja" tuch
    co się nadmiernie mnożą to rasizm w czystej postaci - coś się tak
    przypierdolił do afroarfykanów?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2022-07-28 17:40:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2022 17:26:52 +0200, Shrek napisał(a):

    > A za ile % swiatowego CO2 odpowiada szrek z masterem?
    Nie rozpoznałbyś ironii jakby cię nawet w d..ugryzła. A w podtekście
    jest informacja ze trzeba zignorować i pokonać opór rozmaitych
    bezmózgów.

> [...]
    > mnożą się jak króliki to zbiory rozłączne. Co więcej "depopulacja" tuch
    > co się nadmiernie mnożą to rasizm w czystej postaci - coś się tak
    Przypierdalam się (używając twego słownictwa) do afrykanów nie dlatego
    że są afrykanami lecz dlatego że płodzą zbyt wiele dzieci. To nie jest
    rasizm tylko racjonalizm. Wystarczy afrykanom zapewnić odpowiednie
    warunki bytu i sami zrezygnują z nadmiaru dzieci. Dzieci dla wielu są
    złem koniecznym i jeśli nie będą musieli ich płodzić, skorzystają z tej
    możliwości na wyprzódki. Jak to zrobić to inna sprawa ale aż takim
    matołem nie jestem by o tym z toba dyskutować.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 55. Data: 2022-07-28 17:54:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie rozpoznałbyś ironii jakby cię nawet w d..ugryzła.

    Bo ta "irionia" to nie była śmieszna, tylko była to próba unikniecia
    odpowiedzi na niewygodne pytania czy ta "depopulacjia i rozkułaczenia z
    masy towarowej" będzie w pierwszej kolejnosci dotyczyła tych co zużywają
    tych zasobów najwięcej czy oni to typowa "to jest wyjątkowa sytuacja"?

    > A w podtekście
    > jest informacja ze trzeba zignorować i pokonać opór rozmaitych
    > bezmózgów.

    Ty robisz za bezmózga próbując wyłączyć z tego procesu "ratowania
    planety" tych którzy procentowo najbardziej ją niszczą i za samo zadanie
    pytania czy ich też to obejmuje próbujesz przypiać komuś łatkę bezmózga
    i szura. Podczas gdy to ty robisz za pożytecznego idiotę.

    > Przypierdalam się (używając twego słownictwa) do afrykanów nie dlatego
    > że są afrykanami lecz dlatego że płodzą zbyt wiele dzieci.

    I w jaki sposób udało ci się to powiązać z ilością samochodów w krajach
    rozwiniętych?

    > To nie jest
    > rasizm tylko racjonalizm. Wystarczy afrykanom zapewnić odpowiednie
    > warunki bytu i sami zrezygnują z nadmiaru dzieci.

    Znaczy chcesz im rozdać socjal i wtedy się przestaną mnożyć? Poważnie?

    > Dzieci dla wielu są
    > złem koniecznym i jeśli nie będą musieli ich płodzić, skorzystają z tej
    > możliwości na wyprzódki.

    Więc w czym problem? Kogo ty chcesz depopulować i jak. Bo wychodzi na to
    że chcesz pozbawić prawa własności kraje rowzinięte i w zamian za to
    "zapewnić odpowiednie warunki" afryce i częsci azji.

    > Jak to zrobić to inna sprawa ale aż takim
    > matołem nie jestem by o tym z toba dyskutować.

    To pochuj piszesz na grupach dyskusyjnych, jak każdego kto zapyta o
    szczegóły (przypomnę tylko że zapytałem czy ta "redukcja masy towarowej"
    będzie dotyczyć również pomysłodawców) uważasz z definicji za matołów?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2022-07-28 18:24:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-lipca-2022 o 11:25, heby pisze:

    > Błednie zakładasz, że tu chodzi o wolnośc człowieka. Tu chodzi o to, że
    > kilku debili nie będzie sobie mogło kupić SUVuf i silnikami 40 litrów.
    > Tylko o to chodzi.

    A takim razie nazywasz mnie DEBILEM.

    Jeśli wyremontuje i doprowadzę do używalności porządny stary spaliniak i
    nie kupię elektryka i nie będę wyciągał ręki do państwa po durne zasiłki
    i dotacje to uważam że jestem bardziej ekologiczny i jestem lepszym
    obywatelem.

    Zmuszanie mnie do jeżdżenia furmmanką zamiast Komarem to GWAŁT NA MOJEJ
    WOLNOŚCI.
    Moja macica MOJA sprawa ;)

  • 57. Data: 2022-07-28 18:26:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-lipca-2022 o 10:51, ii pisze:

    > Przede wszystkim :-)

    Ekonomicznego oczywiście ;-)

  • 58. Data: 2022-07-28 18:42:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-lipca-2022 o 11:11, Jacek Maciejewski pisze:
    > A skąd, bałwanie, wzięła się "dramatyczna sytuacja klimatyczna"? Czy nie
    > przypadkiem z przeludnienia planety?

    Taka sam prawda jak trucie przez dziesięciolecia planety przez kraje
    rozwinięte które teraz chcą wymagać od biedniejszych podatków od klimatu
    kiedy te wszystkie fabryki i drogi już ZBUDOWALI.

    Jeśli winą za zmiany klimatu uważasz pojawienie się człowieka na Ziemi
    to możesz mieć rację.

    Zaproponuj szybki, skuteczny sposób DEPOPULACJI.

    Jeśli nie masz takiego sposobu to się ZAMKNIJ.

    Na Ziemi można zrobić wiele dobrego i wiele naprawić.

    Niestety największą przeszkodą są ci BOGACI.

    Wiadomo też że po ich wyeliminowaniu pojawią się nowi bogaci ;-)

    Dlatego ideologiczne rozprawy o klimacie, o nierównościach, o
    sprawiedliwości możesz sobie WSADZIĆ.

    Dziś trzeba zadbać o swój tyłek i przygotować się na zmiany, również
    klimatyczne.

    Nic więcej nie da się ZROBIĆ. Każdy kto twierdzi inaczej JEST KŁAMCĄ.

  • 59. Data: 2022-07-28 18:44:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-lipca-2022 o 12:10, Jacek Maciejewski pisze:
    > A o aborcji to się wypowiadaj jak ci macica urośnie.

    O zabijaniu człowieka będę się wypowiadał kiedy będę chciał.

  • 60. Data: 2022-07-28 18:46:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-28-lipca-2022 o 08:09, Jacek Maciejewski pisze:
    > Nie. Zaczynamy od Shreków i Masterów.

    Dlaczego od konfederatów? ;-)

    Może od Zandbergów i Biedroniów?