  • 41. Data: 2022-07-27 18:14:13
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    > A skąd, bałwanie, wzięła się "dramatyczna sytuacja klimatyczna"? Czy nie
    > przypadkiem z przeludnienia planety?

    Wyssana z brudnych palców liczących gruby szmal?

  • 42. Data: 2022-07-27 18:16:43
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    W dniu 2022-07-27 o 10:40, _Master_ pisze:

    > Nie domyślasz się że chodzi o aborcję na życzenie? To jedyny realny
    > cokolwiek działający sposób na depopulację.

    Może w zachodnich społeczeństwach. Większość populacji jest gdzie indziej.

  • 43. Data: 2022-07-27 18:23:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2022 18:12:22 +0200, mariachi napisał(a):

    > Mi się kojarzy z dekapitacją. Ok?

    Jasiowi z dowcipów wszystko kojarzyło się z dupą, więc myślę sobie że
    mamy pełną wolność do skojarzeń :) Z tym ze twoje skojarzenia świadczą o
    tobie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 44. Data: 2022-07-27 18:26:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/07/2022 18:07, mariachi wrote:
    > A TPM występuje też w pecetach. Gdzieś ostatnio mi mignęło, że chcą w
    > laptopach wbudować hardwarową blokadę instalcji czegoś innego niż win.

    Tak. Ludzie są powoli gotowani. Za chwile pojazdy odmówią jazdy po
    drogach gruntowych, lub puszczania hiphopu (bo sa i przecież zalety tej
    technologii).

  • 45. Data: 2022-07-27 22:34:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.07.2022 o 17:42, heby pisze:

    > I wybierają?

    Niektórzy wybierają sprzęt, który jest bardziej open i np instalują
    alternatywne oprogramowanie.

  • 46. Data: 2022-07-28 00:01:52
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/07/2022 22:34, ii wrote:
    > Niektórzy

    I w tym problem.

    Innymi słowy, wszystko dąży do tego, że własnośc zanika, zamiast tego
    pojawia się wynajem i mikropłatności. I winni jesteśmy my, jako suweren
    głosujacy portfelem.

  • 47. Data: 2022-07-28 01:34:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > "Elity globalistów twierdzą, że zbyt wielu ludzi posiada prywatne
    > pojazdy dla dobra planety."
    >
    > "Argumentują, że ludzie powinni sprzedać swój samochód i chodzić lub
    > dzielić się, ponieważ - Platformy udostępniania samochodów, takie jak
    > Getaround i BlueSG, już wykorzystały tę okazję, aby zaoferować pojazdy,
    > w których płacisz za godzinę użytkowania."
    >
    > "Według WEF, koniec z prywatną własnością jest niezbędny i może być
    > stosowany ze wszystkiego, od samochodów do prywatnych domów, a nawet
> [...]
    um-calls-to-end-wasteful-private-car-ownership

    Na Dzikim Zachodzie było ziemi ile kto chciał.
    Trzeba było tylko mordować Indian i brać pełnymi garściami.
    Od tego czasu sporo się zmieniło na tym Bożym Swiecie. Każdy skrawek
    ziemi jest czyjąś własnością, a ludzi przybyło kilkukrotnie, a każdy
    dookoła siebie zgromadził tysiące bardziej lub mniej potrzebnych
    przedmiotów. Samochodoza zwielokrotnia konsumpcję przestrzeni i jej
    zajętość. Jeżeli każdy Ziemianin będzie prowadził taki styl życia, jaki
    propaguje USArmy walcząca w obronie American Way of Life, to samochód
    samochodem, samochoda poganiawszy nawet ustawiane piętrowo jeden na
    drugim warstwami nie zmieszczą się na tej najpiękniejszej z planet,
    jakie istnieją w kosmosie. Mentalność z Dzikiego Zachodu nadal niestety
    trzyma się doskonale i na całym świecie jest propagowana jako pieśń o
    wolności.

  • 48. Data: 2022-07-28 01:42:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-07-27 o 18:16, mariachi pisze:

    > Może w zachodnich społeczeństwach. Większość populacji jest gdzie indziej.

    W "zachodnich" społeczeństwach od dawna przyrost naturalny jest ujemny,
    a jeżeli dodatni, to wyrabiają go imigranci z Afryki i Azji.
    Duży przyrost naturalny jest w krajach Afrykańskich, a Azji i Ameryce
    Południowej.
    Kiedy Afrykańczycy, Azjaci i Południowi Amerykanie dojdą do takiego
    stylu życia, jaki jest na "zachodzie", czyli powszechnie będą mieli
    samochody i wszędzie wyasfaltują drogi, to wszyscy się udusimy od spalin
    i utoniemy w odpadkach.

  • 49. Data: 2022-07-28 06:14:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2022 o 01:34, Poldek pisze:

> [...]
    > samochodem, samochoda poganiawszy nawet ustawiane piętrowo jeden na
    > drugim warstwami nie zmieszczą się na tej najpiękniejszej z planet,
    Czyli depopulację zaczynamy od 1% najbogatszych? Prawda?

    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2022-07-28 07:41:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2022 06:14:55 +0200, Shrek napisał(a):

    > Czyli depopulację zaczynamy od 1% najbogatszych? Prawda?

    Nie. Zaczynamy od Shreków i Masterów.
    --
    Jacek
    I hate haters.