  • 51. Data: 2012-07-20 12:48:27
    Temat: Re: Światła drogowe w dzień - inaczej
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-20, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Kucz

    Zebys na tym kursie w gratisie w pape nie dostal :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2012-07-20 12:56:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-20 12:48, AZ pisze:

    > Zebys na tym kursie w gratisie w pape nie dostal :-)

    Toż Kucz to taki grubasek z brodą. Ktoś pisał, że podobny do tego z
    niedawnej fotki tu pokazywanej. Pewnie zasapie się równie łatwo jak
    każdy grubas.

    --
    MN

  • 53. Data: 2012-07-20 13:11:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 12:44, Marcin N pisze:

    > No sam popatrz, co się dzieje. Kucz już winduje stawkę. Zwietrzył łatwą
    > kasę.

    Po pierwsze nie Kucz bo wodki razem nie pijalismy. Po drugie przestan
    pierdolic bo juz zaczyna to byc mocno slabe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 54. Data: 2012-07-20 13:12:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-20 13:11, Kuczu pisze:

    > Po pierwsze nie Kucz bo wodki razem nie pijalismy. Po drugie przestan
    > pierdolic bo juz zaczyna to byc mocno slabe.

    Sekunda. Twoje pierdolenie o tym, że koniecznie muszę się nauczyć
    jeździć na obrotach - było mocne? Dostosowałem się tylko do Twojego
    poziomu. Nie było łatwo.

    --
    MN

  • 55. Data: 2012-07-20 13:16:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 13:12, Marcin N pisze:

    > Sekunda. Twoje pierdolenie o tym, że koniecznie muszę się nauczyć
    > jeździć na obrotach - było mocne? Dostosowałem się tylko do Twojego
    > poziomu. Nie było łatwo.

    Duzo latwiej jest normalnie jezdzic. Sprobuj, moze Ci sie uda znalezc
    brakujace waty.

  • 56. Data: 2012-07-20 15:38:00
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    WW <w...@v...pl> wrote:

    >Chciałem wiedzieć, czy łamanie przepisów wynika z niewiedzy, czy też
    >jest celowym działaniem.

    W sensie, ze w twoim motorze, zakladajac ze go masz, wszystko,
    absolotnie wszystko jest zgodnie z obowiazujacymi w Polsce
    przepisami?;)

    >Skoro świadomie łamie przepisy, to niech po prostu nie włącza świateł.

    Chyba nie o to w tym chodzilo.
    Swoja droga, jakby tak jeszcze zrobic test porownawczy z jakimis
    dobrymi swiatlami dziennymi, pod katem widocznosci.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 57. Data: 2012-07-20 16:03:30
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    > A to jest w ogóle jakaś 'Direktiva YeS', bo zdaje się, że wiele nowych
    > motocykli nie ma możliwości całkowitego wyłączenia świateł.

    Prawda, ale np. KHI zrobilo tak (na 100% w z750), ze jesli silnik nie
    pracuje to swiatla sie nie swieca. Tym sposobem slaby aku tez zakreci.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 58. Data: 2012-07-20 16:57:57
    Od: MrGlub <g...@m...com>

    On Fri, 20 Jul 2012 09:37:13 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ TO
    poczta.fm> wrote:

    > Magnesy są stałe, a nie elektromagnesy, zatem nie ma możliwości
    sterowania wydajnością samego alternatora.

    W Triumphie ponoc wsadzili jakies sprzegielko miedzy alternator by
    moc sterowac jego wydajnoscia. Pisali w sm lub motorradzie

    > Android Usenet Reader
    > http://android.newsgroupstats.hk

    Groundhog usenet reader daje rade na andku

    --
    MrGlub
    NC700X na wrotkach

  • 59. Data: 2012-07-20 17:03:52
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > Co dla mnie jest głupotą, bo przy słabym akumulatorze (np. po dłuższym
    > garażowaniu) łatwiej było mi odpalić przy wyłączonych.

    Spoko, większość ludzi ma naładowany akumulator, przepisy mają dobrze
    zrobić większości a nie sprzyjać wyjątkom. Jak akumulator jest słaby i
    zapalasz na pych, po prostu ściągnij gniazdo z żarówki.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 60. Data: 2012-07-20 17:53:27
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co dla mnie jest głupotą, bo przy słabym akumulatorze (np. po dłuższym
    > garażowaniu) łatwiej było mi odpalić przy wyłączonych.

    no głupie to niestety dość jest. Powinno się światło włącać przy pracującym
    silniku. Możesz kupic moduł i tak zrobić. W moim sprzęcie tak przerobilem bo
    mnie wkurzało. Żarówka 55W + wciśniety hamulec 21W + 2 lampy postojowe 10W +
    postojowka i tabluica tyl 10W + podswietlenie licznika 8W + pompa paliwa i
    juz mamy ze 130W obciazenia stałego osłabiajacego aku. A aku chyba z 8Ah.
    postoisz 5 min i nie odpalisz;)