  • 1. Data: 2011-03-20 21:40:49
    Temat: Suziki SX4 - wszystkie diesle 1.9 Ddis to 4x4?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    W latach 2006-2008 Suzuki produkowało swojego kompaktowego suva - SX4 z
    silnikiem 1.9 Ddis (czyli fiat). Silnik 120KM na common railu.
    Pytanie: czy wszystkie samochody z tym silnikiem są 4x4 (czyli mają
    suzukowe i-AWD)?

    Sprzedający o tym piszą, bądź nie, ale wiążącej informacji wyguglać nie
    mogę.

    Pomożecie? :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2011-03-20 21:52:53
    Temat: Re: Suziki SX4 - wszystkie diesle 1.9 Ddis to 4x4?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-20 21:40, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
> [...]
    > suzukowe i-AWD)?
    >
    > Sprzedający o tym piszą, bądź nie, ale wiążącej informacji wyguglać nie

    Wydaje mi się że 4WD przynajmniej przez jakiś czas był opcją.
    W razie wątpliwości najprościej sprawdzić czy na tunelu środkowym jest
    przełącznik trybu napędu (2WD/auto/lock).

    Ostateczne sprawdzenie, to zajrzeć między tylne koła.

  • 3. Data: 2011-03-20 22:05:59
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Wydaje mi się że 4WD przynajmniej przez jakiś czas był opcją.

    Wlasnie tego nie pamietam :-/
    Obecnie jest tylko jeden diesle - 2.0 Ddis - i jest tylko w wersji 4x4.
    Z kolei (tak mi sie zdaje) jedyny diesel ktory nie byl 4x4 to 1.6 DDis -
    wersja juz nieprodukowana.

    > W razie wątpliwości najprościej sprawdzić czy na tunelu środkowym jest
    > przełącznik trybu napędu (2WD/auto/lock).

    Niestety nie zawsze zdjecia to pokazuja.

    > Ostateczne sprawdzenie, to zajrzeć między tylne koła.

    Jakbym mogl to bym zajrzal :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2011-03-20 22:27:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wydaje mi się że 4WD przynajmniej przez jakiś czas był opcją.

    Cały czas jest.

  • 5. Data: 2011-03-20 22:46:05
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Cały czas jest.

    Sugerujesz że można obecnie kupić SX4 z dieslem 2.0 Ddis z napędem na 2
    kółka?
    Odnieś się proszę do tego linka:
    http://www.suzuki.pl/auto/pdf/cennik.pdf
    bo oficjalna strona twierdzi inaczej.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2011-03-20 23:47:22
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Cały czas jest.

    Nie wiem jak to było kiedyś ale nowe diesle są robione tylko w wersjach 4x4
    i to zarówno SX4 jak i Sedici.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-03-21 00:42:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz że można obecnie kupić SX4 z dieslem 2.0 Ddis

    No tak, mnie interesował mniejszy silnik - i tam 4*4 to jest opcja.

  • 8. Data: 2011-03-21 13:19:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-20, Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Niestety nie zawsze zdjecia to pokazuja.

    W ciemno możesz założyć, że jak ktoś się nie chwali to tego nie ma.

    Krzysiek Kiełczewski