  • 21. Data: 2016-01-10 15:42:41
    Temat: Re: Supercharger Tesli w Polsce
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:3l0xul6iatqx.iz5cs5oj79z4.dlg@40tude.net...

    > Ciekawy pomysł.
    > Chociaż tak jak na szybko policzyłem, to cena prądu zużytego przez taką
    > Teslę zakadając jakieś rozsądne przebiegi nie jest jakaś duża w porównaniu
    > z cena auta.

    I właśnie dlatego to dobry pomysł.
    Podobny pomysł to płacenia przez BMW za przeglądy i obsługę auta
    nowego w czasie kilku pierwszych lat posiadania go przez pierwszego
    właściciela. Po prostu te grosze są wliczonę w cenę zakupu pojazdu.

  • 22. Data: 2016-01-10 22:09:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 08:42:41 -0600, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > nowego w czasie kilku pierwszych lat posiadania go przez pierwszego
    > właściciela. Po prostu te grosze są wliczonę w cenę zakupu pojazdu.

    W przypadku BMW moze i grosze, w przypadku lanosa ... Daewoo od tego
    zbankrutowal :-(

    J.

  • 23. Data: 2016-01-10 23:19:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, January 10, 2016, 10:09:57 PM, you wrote:

    > W przypadku BMW moze i grosze, w przypadku lanosa ... Daewoo od tego
    > zbankrutowal :-(

    Daewoo Motors nie zbankrutował. Sprzedanie Daewoo Motors było swoistą
    karą za aferę korupcyjną w Korei.

    --
    Best regards,
    RoMan