  • 51. Data: 2009-07-31 17:05:47
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <8...@a...go
    oglegroups.com> XX YY napisał(a):

    > mam wydruki testow porownawyczych robionych przez laboratoruim BAS wg
    > procedury Tau 4.1
    > nie chce mi sie skanowac

    A wyniki wg procedury Pi i Sigma masz? Przestań czytać te niemieckojęzyczne
    Chipy.

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 52. Data: 2009-07-31 18:48:20
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Marek Grochocki wrote:

    > Nikt ci nie kaze sie zachwycac. Napisalem, ze mi sie podoba, a twoje
    > zdanie mi wisi i jedynie potwierdza, ze zawsze znajdzie sie jakis
    > maruda.

    Taaaa jasneee, idz przytul misia ;-) Zreszta nie zrozumiałeś nawet 10%,
    chodziło o przydatność fotki do oceny jakości szkła (bo o to w tym wątku
    chodzi)...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 53. Data: 2009-07-31 18:59:05
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    XX YY wrote:

    > Dobrze sie czujesz?

    Wysmienicie.

    > a rodzice nie uczyli , ze sie nalezy zwracac z respektem do
    > starszych ?
    > -nie uczyli.
    > to niech idzie do mamusi i sie zapyta dlaczego ?

    Nie tylko do starszych, generalnie do wszytkich zaslugujacych na szacunek.
    Problem w tym, iz znajdzie sie pare przypadków wykraczajacych poza ta jakze
    rozlegla definicje. Ty np. zlewasz sikiem falistym cala grupe - od
    wypisywania bzdur bez pokrycia po "redagowanie" postów lamiacych wszelkie
    mozliwe zasady USENET.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 54. Data: 2009-07-31 19:35:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 31 Jul., 19:03, "Marek Grochocki" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Nikt ci nie kaze sie zachwycac. Napisalem, ze mi sie podoba, a twoje zdanie
    > mi wisi i jedynie potwierdza, ze zawsze znajdzie sie jakis maruda.

    nie przejmuj sie ten typ tak juz ma - zieje jadem dookola.
    jest nieprzyjemny w obejsciu.
    zamiast podziekowac , ze ktos z wlasnej dobrej woli pokazuje to co ma
    w celu rozszerzenia informacji
    to opierdoli , ze nie jest tak jakby chcial.
    gdybys zobaczyl jego dziela to bys sie posikal
    jedno z nich
    http://onephoto.net/uploads/m/mtutak/drzewo_1_a_m.jp
    to chyba wyzyny intelektualne.
    drzewko na tle chmurek , cha cha cha ....

  • 55. Data: 2009-07-31 19:49:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 12:35:50 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

> [...]
    > http://onephoto.net/uploads/m/mtutak/drzewo_1_a_m.jp
    > to chyba wyzyny intelektualne.
    > drzewko na tle chmurek , cha cha cha ....

    Dobrze, że nie widział twoich zdjęć na tym samym portalu...

  • 56. Data: 2009-07-31 22:32:33
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    XX YY wrote:

    > nie przejmuj sie ten typ tak juz ma - zieje jadem dookola.
    > jest nieprzyjemny w obejsciu.

    Taaa, wszystkie ciecie tak mi mówią ;-)

    > zamiast podziekowac , ze ktos z wlasnej dobrej woli pokazuje to co ma
    > w celu rozszerzenia informacji

    W którym miejscu informacja się rozszerzyła?

> [...]
    > http://onephoto.net/uploads/m/mtutak/drzewo_1_a_m.jp
    > to chyba wyzyny intelektualne.
    > drzewko na tle chmurek , cha cha cha ....

    Dzieki za uznanie, moje prace nie są przynajmniej anonimowe, głąbie ;-)
    Więcej moich gniotów masz tutaj:
    http://onephoto.net/?p0=2&p1=1&user=44&gal=1
    najstarsze ma już blisko 10 lat to mniej więcej tyle ile Twój wiek
    emocjonalny ;-) Na innych portalach też znalazłeś moje zdjęcia?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 57. Data: 2009-08-03 07:57:02
    Od: John Smith <u...@e...net>

    FD napisał(a):

    > a żeś przywalił jak łysy grzywka....
    > ehhh

    Każdy ma prawo kroczyć swoją ścieżką.
    Można dłuższą, kupując zooma nastokrotnego i potem wymieniając go na coś
    porządnego, ale można tego błędu uniknąć i od razu kupić to, co posłuży.

    --
    Mirek

  • 58. Data: 2009-08-03 09:29:00
    Od: Kell a <k...@n...com>

    John Smith <u...@e...net> napisał(a):

    >Każdy ma prawo kroczyć swoją ścieżką.
    >Można dłuższą, kupując zooma nastokrotnego i potem wymieniając go na coś
    >porządnego, ale można tego błędu uniknąć i od razu kupić to, co posłuży.

    jemu chyba chodzilo bardziej o:

    a - że ze swoja ogniskowa 17-55 nie jest super zoomem, tym bardziej 10-22
    b - canon 17-55/28 nie jest zadnym super szklem

  • 59. Data: 2009-08-03 09:42:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kell a napisał(a):
    > jemu chyba chodzilo bardziej o:

    Mogę polemizować z obiema tezami.

    > a - że ze swoja ogniskowa 17-55 nie jest super zoomem, tym bardziej 10-22

    17-55 jest bardzo uniwersalnym szkłem, zarówno na spacer, urlop, imprezę
    rodzinną czy komunię.

    10-22 też mógłbym nie zdejmować przez cały urlop.

    > b - canon 17-55/28 nie jest zadnym super szklem

    Przy takich kryteriach, to wspomniane 18-2X0 tym bardziej nie są.

    Zoomy typu 18-2X0 wydają się robić wszystko, a to tylko droższa wersja
    pierwszego obiektywu, który AMATOR i tak zmieni na coś konkretniejszego.
    Lepiej/taniej kupić kita ze stabilizacją i dobrze przemyśleć następny
    zakup (może wcale niekonieczny).

    --
    Mirek

  • 60. Data: 2009-08-04 07:34:31
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 31 Jul., 14:13, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:

    > Zarejestrowanych 1900 uczestników? Dobrze sie czujesz? To jest urupa
    > USENETowa, a nie forum!
    >
    > --
    > pozdrawiam
    >       Mikolaj

    tutaj jest informacja na temat l. uczestnikow tej grupy :

    http://groups.google.com/groups/dir?sel=usenet%3Dpl.
    rec.foto

    wg google 1940 clonkow aktualnie.