  • 61. Data: 2009-08-04 07:44:21
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:571d3f9e-84ac-4472-80e0-62e1663171ea@c14g2000yq
    m.googlegroups.com...

    > tutaj jest informacja na temat l. uczestnikow tej grupy :

    > http://groups.google.com/groups/dir?sel=usenet%3Dpl.
    rec.foto

    > wg google 1940 clonkow aktualnie.

    ROTFL

    Drogie dziecie neostrady o aparatach powtarzasz bzdury znalezione na google,
    a teraz myslisz, ze caly swiat sprowadza siedo tej wyszukiwarki. To juz
    nawet nie jest trolowanie to jest kretynizm. Poczytaj sobie czym sa grupy
    dyskusyjne, postaraj sie zrozumiec i przepros, a najlepiej juz nic nie pisz.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 62. Data: 2009-08-04 08:15:42
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Aug., 09:44, "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> wrote:
> [...]
    > dyskusyjne, postaraj sie zrozumiec i przepros, a najlepiej juz nic nie pisz.

    zajmij sie lepiej strzelaniem z luku a nie szukaniem zaczepki na tej
    grupie

  • 63. Data: 2009-08-04 08:25:06
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    m.googlegroups.com...

    .rec.foto

    > zajmij sie lepiej strzelaniem z luku a nie szukaniem zaczepki na tej
    > grupie

    Aha czyli prostowanie bzdur jest szukaniem zaczepki - coraz zabawniej. A tak
    dla Twojej informacji z luku strzelal "Winnetou". No ale dla Ciebie fakty
    nigdy nie mialy znaczenia...

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 64. Data: 2009-08-04 08:40:04
    Od: XX YY <f...@g...com>

    wiadomoscinews:621360b0-1b51-42c5-a73e-831d84825f9a@
> [...]
    > dla Twojej informacji z luku strzelal "Winnetou". No ale dla Ciebie fakty

    chlopie daj se siana

    podaje zrodlo z ktorego wynika ze na grupie fot.cyftowa jest
    zarejestrowanych 1920 uzytkownikow.
    i tyle.
    aktywnych autorow jest 87 z tego samego zrodla
    loguje sie na grupe za pomoca google.

    i tyle .
    i po co wogole zabierasz glos na ten temat ?
    o co ci chodzi ?
    chcesz sie klocic ?
    coz ma oznaczac twoja uwaga iz nie powinenem pisac.

    nie napisales nawet polowy tak rzeczowych postow jak ja a
    podskakujesz.
    daj se juz siana - zajmij sie rzeczywiscie lepiej strzelaniem z luku.

  • 65. Data: 2009-08-04 09:19:22
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    > tak
    > dla Twojej informacji z luku strzelal "Winnetou". No ale dla Ciebie fakty

    Czy to znaczy "nie poprawiaj mnie bo mi przykro i sie poskarze mamusi", czy
    moze "dlaczego nikt mnie nie lubi"?

    > podaje zrodlo z ktorego wynika ze na grupie fot.cyftowa jest
    > zarejestrowanych 1920 uzytkownikow.
    > i tyle.
    > aktywnych autorow jest 87 z tego samego zrodla
    > loguje sie na grupe za pomoca google.

    Podajesz bzdure bo nie rozumiesz jak dzialaja grupy dyskusyjne. Do "po co mi
    mózg mam cyfrówke" dolozyles "po co mi mózg mam googla".

    > i tyle .
    > i po co wogole zabierasz glos na ten temat ?
    > o co ci chodzi ?

    O to, ze piszesz bzdury.

    > chcesz sie klocic ?

    Nie czuje takiej potrzeby, natomiast czasem czuje potrzebe poprawiania bzdur
    które widze w sieci.

    > coz ma oznaczac twoja uwaga iz nie powinenem pisac.

    Uwaga, ze nie powinienes pisac oznacza, ze nie powinienes pisac. Tak trudno
    zrozumiec proste zdanie? Tak po prostu uwazam ze wzgledu na poziom tej
    grupy. Od kiedy tu przyszedles (jeszcze pod innym nickiem) napisales setki
    postów zawierajace dziesiatki bzdur i buractwa w stylu "hybryda rulez". Nie
    wniosles nic merytorycznego wiec najlepiej bedzie jak sobie stad pójdziesz.

    > nie napisales nawet polowy tak rzeczowych postow jak ja a
    > podskakujesz.

    "podskakujesz"??? Co to jest przedszkole???

    > daj se juz siana - zajmij sie rzeczywiscie lepiej strzelaniem z luku.

    Kazdy moze sobie poczytac archiwum i samemu wyciagnac wnioski kto ile razy
    pisal bzdury, kto ile rzy toczyl bezsensowne dyskusje. I aby sobie tych
    statystyk nie psuc juz koncze. W tych trzech postach wykazalem dwie Twoje
    bzdury (o liczbie uzytkowników grupy i o Winnetou) - to chyba niezly wynik.
    Na dzis wystarczy jak jutro bede mial ochote to znowu bede "podskakiwac"
    Twoich bzdur do poprawiania mi niestety pewnie nie zabraknie.

    Nie musisz odpisywac ja juz Twoich wypocin w tym watku nie zobacze. Dla mnie
    EOT.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 66. Data: 2009-08-04 10:00:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Dla mnie
    > EOT.
    >
    > Pozdrawiam
    > Winetoo

    dzieki , ze to nareszcie zrozumiales.
    mam nadzieje ze tak juz zostanie.

  • 67. Data: 2009-08-04 10:44:15
    Od: Kell a <k...@n...com>

    John Smith <u...@e...net> napisał(a):

    >17-55 jest bardzo uniwersalnym szkłem, zarówno na spacer, urlop, imprezę
    >rodzinną czy komunię.

    Uniwersalny, a super zoom to roznica. Przyczepilem sie do slow :P

    >10-22 też mógłbym nie zdejmować przez cały urlop.

    >Przy takich kryteriach, to wspomniane 18-2X0 tym bardziej nie są.

    No nie sa, ale ja nie mowilem ,ze sa super.

    >Zoomy typu 18-2X0 wydają się robić wszystko, a to tylko droższa wersja
    >pierwszego obiektywu, który AMATOR i tak zmieni na coś konkretniejszego.
    >Lepiej/taniej kupić kita ze stabilizacją i dobrze przemyśleć następny
    >zakup (może wcale niekonieczny).

    W punkcie o obiektywe canona 17-55/2.8 chodzilo mi o to, ze te szklo
    jest jednak chyba gorsze od chociazby tamrona czy nawet sigmy 17-55/2.8
    (mam tu na mysli jakosc zdjec)

  • 68. Data: 2009-08-04 11:03:05
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    XX YY wrote:

    > dzieki , ze to nareszcie zrozumiales.
    > mam nadzieje ze tak juz zostanie.

    Jansal, nie wyganiaj innych, tylko idz sobie gdzies i wiecej sie nie
    osmieszaj publicznie bo to juz litosc i trwoge budzi...

    PS: W wolnej chwili zsumuj informacje z wszytkich serwerów USENET co do
    liczby postujacych na ta grupe oraz _czytajacych_ ja. Serwer googla juz
    obcykales, zostaly Ci jeszcze tysiace innych wiec nie trac czasu na pisanie
    postów ;-)))))

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 69. Data: 2009-08-04 11:15:01
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "Kell a" <k...@n...com> napisał w wiadomości

    > W punkcie o obiektywe canona 17-55/2.8 chodzilo mi o to, ze te szklo
    > jest jednak chyba gorsze od chociazby tamrona czy nawet sigmy 17-55/2.8
    > (mam tu na mysli jakosc zdjec)

    Oj zdecydowanie się mylisz :-)
    Miałem wszystkie trzy Canon wypadał najlepiej, miał najlepszy AF i dodatkowo
    stabilizację. To samo potwierdzają testy na optyczne.pl. No i przy Canonie
    jest znacznie mniejsza szansa trafić szkło które będzie miało FF lub BF.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 70. Data: 2009-08-04 19:50:15
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "XX YY" <f...@g...com> napisal:

    >chlopie daj se siana

    Tyle ze niestety ma racje.

    >podaje zrodlo z ktorego wynika ze na grupie fot.cyftowa jest
    >zarejestrowanych 1920 uzytkownikow.
    >i tyle.

    Co to znaczy 'zarejestrowany uzytkownik'? Czy aby korzytstac z grupy
    dyskusyjnej musisz sie gdziekolwiek rejestrowac? Dla mnie ta informacja z
    Googla to jakas bzdura.

    >aktywnych autorow jest 87 z tego samego zrodla

    Znów - co to znaczy 'aktywny autor'? Bez zdefiniowania tego mamy tylko
    belkot typu 'nasz proszek usuwa brud do 10x skuteczniej'.

    >loguje sie na grupe za pomoca google.

    Który to sposób jest tylko jednym z rozlicznych mozliwych sposobów
    korzystania z grup dyskusyjnych...

    >i tyle .
    >i po co wogole zabierasz glos na ten temat ?
    >o co ci chodzi ?
    >chcesz sie klocic ?

    Sprostowal bzdurne dane, które przytoczyles. I chyba wlasnie o to chodzilo.

    >coz ma oznaczac twoja uwaga iz nie powinenem pisac.
    >
    >nie napisales nawet polowy tak rzeczowych postow jak ja a
    >podskakujesz.

    Cóz - czytam te grupe od paru lat i Winetoo kiedys pisywal czesciej niz
    obecnie, co wiecej - zwykle na calkiem przyzwoitym poziomie. Zas co do
    Twoich listów - bardzo róznie bywalo - bywaly rzeczowe, ale tez wiele razy
    pisywales wierutne bzdury.

    >daj se juz siana - zajmij sie rzeczywiscie lepiej strzelaniem z luku.

    Niesmaczna wycieczka osobista. Wlasnie takiego stylu powinnismy unikac.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)