  • 151. Data: 2013-08-01 20:00:24
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-01 19:18, Artur Maśląg wrote:

    > Sam sobie sprawdź:
    > http://superauto24.se.pl/auto-porady/warszawa-jak-ob
    jechac-wislostrade-ktoredy-ominac-zamkniety-tunel-na
    -wislostradzie-mapka-objazdu_274058.html

    > "Jazda w kierunku Mokotowa ruszy objazdem z niedzieli na poniedziałek
    > (19-20 sierpnia). Kierowcy będą musieli skręcić w ulicę Karową, po czym
    > udać się prosto ulicami Browarną - Topiel - Kruczkowskiego, następnie
    > skręcić w lewo w Ludną, na której znajduje się powrót na Wisłostradę."
    >
    > 30km/h i FR to gdzie się niby pojawiło? Nie przy Karowej?

    LOL - podaj może jeszcze trasę objazdu tunelu sprzed budowy tunelu:) Już
    naprawdę demagogii się chwytasz - myślisz, że nikt nie zauważy że
    podajesz trasę objazdu który nie istniał w czasie gdy stawiano FR?

    > Zresztą FR to był tam wcześniej przewidywany.

    Ale nie na 30km/h. Możesz sobie tłumaczyć, że FR nie jest powiązany z
    ograniczeniem prędkości, ale znów uprawiasz demagogie na którą nie
    nabierze się nawet gimnazjalista.

    Shrek.

  • 152. Data: 2013-08-01 20:51:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Aug 2013 19:18:12 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

> [...]
    > udać się prosto ulicami Browarną - Topiel - Kruczkowskiego, następnie
    > skręcić w lewo w Ludną, na której znajduje się powrót na Wisłostradę."

    a po co skoro jest przejazd między Centrum Kopernika i Elektrownią?
    na którym zresztą też strasz wiejska stawiała FR

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 153. Data: 2013-08-01 20:52:46
    Temat: Re: Super fotoradary - wi?cej szczegó?ów?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Aug 2013 17:09:59 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Nie, 'chciałem powiedzieć' tak jak napisałem.

    to mamy zupełnie inne pojęcie sensu

  • 154. Data: 2013-08-01 20:57:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-01 20:00, Shrek pisze:

> [...]
    > naprawdę demagogii się chwytasz - myślisz, że nikt nie zauważy że
    > podajesz trasę objazdu który nie istniał w czasie gdy stawiano FR?

    FR był tam przewidziany wcześniej, 30km/h stanęło z racji objazdu
    tunelu. Demagogię to sam uprawiasz i myślisz, że ludzie historii nie
    pamiętają.

    > Ale nie na 30km/h.

    To nieistotne. Skoro się zmieniło ograniczenie to został do tego
    dostosowany.

    > Możesz sobie tłumaczyć, że FR nie jest powiązany z
    > ograniczeniem prędkości, ale znów uprawiasz demagogie na którą nie
    > nabierze się nawet gimnazjalista.

    Bredzisz.

  • 155. Data: 2013-08-01 21:03:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-01 18:57, ddddddd pisze:

    > Wrocław

    To kiepsko. Raczej się nie przeprowadzę :)

> [...]
    > "proszę do nas przyjechać". Już po godzinie oczekiwania zostałem
    > przyjęty... a odcisków palców w samochodzie przy kradzieży czegoś z
    > bagażnika nie ściągną, "bo co to kurwa CiEsAj Majami?" (choć
    > prawdopodobieństwo że to ktoś kto stale okrada okolicę duże i jeśli nie
    > ma go w bazie to kiedyś się znajdzie i będzie można mu to przypisać).
    > Z resztą nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek oczekiwał mniej niż pół
    > godziny, zwykle od godziny do dwóch godzin oczekiwanie na złożenie
    > doniesienia. I jak tu nie poczuć się olewanym? I po co cokolwiek zgłaszać?

    Nie zgłaszaj(cie) dalej, nic się nie dzieje, liczba policjantów nie
    wzrośnie, będzie tak samo jak było.

    > to napisz ile fotoradarów zdemontowali dzięki twoim pismom?

    Żadnego, niemniej nie FR głownie chodzi, a ogólnie o podejście do tego
    co się dziej na drogach. Wiele razy zgłaszałem różne problemy i sprawy
    były rozwiązywane zazwyczaj pozytywnie.

    > Na co dzień mam wystarczająco dużo nerwów, o ile zgłaszanie każdej
    > pierdoły na policję psuje im statystyki więc będę to robił (bo wkurwia
    > mnie jak noworoczne statystyki mówią o spadającej liczbie przestępstw, a
    > tak naprawdę to zniechęcenie ludzi do ich zgłaszania), o tyle IMO
    > zgłaszanie FR nic nie da bo każda prędkość może być interpretowana jako
    > niebezpieczna.

    To nie zgłaszaj i nic nie rób - podobnie z oznakowaniem, sygnalizacją
    itd.

  • 156. Data: 2013-08-01 21:03:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Aug 2013 20:57:11 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > FR był tam przewidziany wcześniej, 30km/h stanęło z racji objazdu
    > tunelu. Demagogię to sam uprawiasz i myślisz, że ludzie historii nie
    > pamiętają.

    to powiedz dlaczego między fotoradarem a objazdem było 50kmh?

  • 157. Data: 2013-08-01 21:05:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-01 20:52, masti pisze:

    > to mamy zupełnie inne pojęcie sensu

    I całe szczęście :>

  • 158. Data: 2013-08-01 21:06:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-01 20:57, Artur Maśląg wrote:

    > FR był tam przewidziany wcześniej, 30km/h stanęło z racji objazdu
    > tunelu. Demagogię to sam uprawiasz i myślisz, że ludzie historii nie
    > pamiętają.

    FR był przewidziany zanim tam był jakikolwiek objazd. To czego z tym
    objazdem wyskakujesz ciągle i jeszcze podajesz jakąś wersję która
    funkcjonowała chyba z tydzień i nie miała _nic_ wspólnego z FR, bo nigdy
    się w czasoprzestrzeni z FR nie spotkała?

    LOL

    Shrek.

  • 159. Data: 2013-08-01 21:29:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-01 21:06, Shrek pisze:

    > FR był przewidziany zanim tam był jakikolwiek objazd.

    Cieszę się, że jednak potwierdzasz to o czym pisałem.
    Było tam parę wydarzeń i stąd jego lokalizacja.

    > To czego z tym
    > objazdem wyskakujesz ciągle i jeszcze podajesz jakąś wersję która
    > funkcjonowała chyba z tydzień i nie miała _nic_ wspólnego z FR, bo nigdy
    > się w czasoprzestrzeni z FR nie spotkała?

    Ponieważ z objazdem jest związane 30km/h. Od początku piszę, że FR nie
    był związany z 30km/h - były to dwie różne sytuacje, które się spotkały
    w tym samym miejscu i w podobnym czasie. SM nie przewidywała objazdu.
    Niemniej uspokoił ruch w tym miejscu - spełnił swą rolę bardzo dobrze,
    choć niekoniecznie w sposób oczekiwany przez wielu.

  • 160. Data: 2013-08-01 21:48:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-01 21:03, masti pisze:

    > to powiedz dlaczego między fotoradarem a objazdem było 50kmh?

    Pytanie kieruj do ZDM.