  • Data: 2010-08-07 09:56:47
    Temat: Stuki w okolicach górnego mocowania McPhersona
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnie nie odryłem nic nowego, w każdym razie jeżeli masz sprawne
    zawieszenie i nadal słyszysz stuki jadąc np. kostką brukową, słyszysz głuche
    puknięcia przecinając pod kątem prostym koleiny, kiedy przejeżdzasz przez
    pokrywy studzienek kanalizacyjnych, podjeżdżasz pod krawęznik i ciągle te
    same wkurwiające doznania akustyczne... Zaś diagności i mechanicy ciągle
    pierdzielą Ci, że wszystko jest OK... Podejrzewasz, że to łożysko
    amortyzatora albo odboje. Jesteś w błędzie. To zmęczony amortyzator, który
    wcale nie musi cieknąć ani nosić oznak zużycia, może mieć 30 tys. KM (jak u
    mnie KYB) może idealnie tłumić nierówności przy okazji posiadając irtyujący
    w skutkach (stukach) luz... ;)

    Powodzenia wszystkim, którzy szukają sposob na wyciszenie zawieszenia. Mnie
    się udało po około miesiącu poszukiwań, wizyt tu i ówdzie, wymianie kilku
    gum (zupełnie niepotrzebnie), łączników itp. Postanowiłem dzisiaj rano
    wybrać się do Zielonki i... dopiero Pan Henio Błoński z Zielonki rozwiązał
    mój problem raz na zawsze.

    Szerokich dwupasmowych dróg i cichych zawieszeń! ;))