  • Data: 2010-08-08 10:04:45
    Temat: Re: Stuki w okolicach górnego mocowania McPhersona
    Od: "lublex" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" > Aż mnie korci by się głębiej wgryźć
    w temat. Choć i tak już przysłowiowo
    > "po ptokach", bo amortyzatory mam kupione (właśnie KYB, gazówki).
    > Ciekawe czy jest np. zależność od miejsca produkcji (bo do tej pory o
    > Kayabie słyszałem same dobre opinie).

    Bistein "zrobił" jakiś czas temu partię tylnych amorków do opla (astra,
    corsa...), które zaczęły pukać już po 5 tys. Przód rewelacyjny tył do bani.
    Z tego co wiem, błąd tkwił w założeniach konstrukcyjnych tłoczyska i było to
    niezależne od miejsca produkcji. W ramach reklamacji oddali kasę za amory i
    wymianę (!). Z konieczności założyłem KYB. Nie to samo niestety :( ale puki
    co 15kkm i nie stukają.

    pozdr
    lublex