  • 11. Data: 2013-04-20 15:08:01
    Temat: Re: Stróż prawa czy szwagier stróża
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2013-04-19 22:33, _Michał pisze:
    > (...)
    > a Ty >>SPECJALNIE<< nasyłasz na niego zagrożenia w postaci pana w
    > czarnym audi.... i potem pędzisz 50km/h zamiast chłopa ratować!

    No tak, chyba się wyspowiadam i odbędę pokutę jakąś.
    Że nie wsparłem bliźniego, a drugiemu przeszkodziłem.
    Co prawda mogę się tu powołać na okoliczności łagodzące,
    bo chciałem spowolnić tempo rozwoju sytuacji w interesie
    bezpieczeństwa ogólnego, ale jednak byłem aktywny w tej
    sprawie. A aktywność, zwłaszcza z dobrymi intencjami,
    jest na ogół surowo karana.

    Jan

  • 12. Data: 2013-04-20 19:08:17
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 4/20/2013 3:08 PM, Jan45 wrote:

> [...]
    > bezpieczeństwa ogólnego, ale jednak byłem aktywny w tej
    > sprawie. A aktywność, zwłaszcza z dobrymi intencjami,

    No cóż, nie każdy jest bez winy !
    Telewizja, kolorowe gazety oraz socjalizm ogłupia,
    człowiek staje się bardziej "europejski" i... durny

    Stalin też chciał dobrze i "tworzył" w interesie ogółu
    tylko czy interes ogółu jest dobry dla jednostki ? czy
    może jednak silniejsze jednostki dają mocniejszy ogół ?

    Europa upada, czarne i socjalistyczne USA też...jak tu żyć ?
    Twoje ryzyko skupiło swoje efekty na bliźnim,... z fiata.
    Przynajmniej Papież jest nasz, biały a intencje były chwalebne!