    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Streamery na USB
    Date: Fri, 28 Aug 2009 00:14:35 +0200

    Witam grupe

    Czy ktos ma doswiadczenia w temacie stremerow podlaczanych po USB?
    Bo mam problem, jest sobie niewielki serwerek 1U a potrzebuje do niego jakis
    rozsadny backup.
    Niestety zadnego SCSI w srodku niet, nie bardzo mozna dopasowac klasyczne
    rozwiazanie..

    Z drugiej strony jakos niezbyt dobrze mi sie kojarzy USB ze streamerem,
    dlatego pytanie - czy to wg was nadaje sie do serwerowni do codziennego
    backupu?
    Prosze praktykow o opinie :)

    Pozdrawiam
    Michal

    PS. Na odpowiedz w stylu "czemu nie zewnetrzny HDD" od razu odpowiadam -
    USTAWA mnie trzyma. Ona kaze wynosic kopie zapasowe poza budynek firmy.
    Zreszta to rozwiazanie nigdy do firmy nie pasowalo.