  • 681. Data: 2011-09-03 06:41:09
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:j3qvh5.558.0@poczta.onet.pl...
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Macie obaj jakieś kompleksy związane z brakiem wykształcenia?

    Dlaczego mieliby miec kompleksy z powdu, ze nie masz wyksztalcenia?

  • 682. Data: 2011-09-03 07:11:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Spokojnie - znam i takich, a im dłużej żyję, tym więcej takich
    > spotykam. Kiedyś takie wykształcenie do czegoś zobowiązywało, obecnie
    > mamy co widać.

    W stanach spora czesc tzw. "inzynierow" jest po szkolach dajacych
    wyksztalcenie na poziomie (do niedawna) naszych technikow. Obecnie dzieki
    niewidzialnej rece (rynku) i ogolnemu odpuszczaniu w przedmiotach scislych
    doganiamy ich.

    BTW kto jeszcze dzisiaj, czy nawet 10 lat temu emigruje do stanow? Po
    jakiego grzyba?

  • 683. Data: 2011-09-03 09:06:51
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-02, o godz. 15:10:13
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Już Ci pisałem wcześniej, że będziesz pierwszy który takie
    > zastrzeżenie napisze w umowie :-)

    Nie pierwszy bo zastrzeżenie jest gotowe wzięte z innej umowy.

    > O czym Ty mówisz? Jakie obrażasz??? Nic mi nowego nie pokazałeś,
    > wręcz przeciwnie - jestem zaskoczony że Ty cały czas mówiłeś o starym
    > problemie z anteną jako o czymś nowym...

    Czyli stary nierozwiązany problem przestaje być problemem i należy
    przyjąć że go nie ma? Wybacz ale jak argumentacji w stylu Steve-a nie
    przyjmuję do wiadomości i uważam że jest to usterka.

    > Dla mnie to raczej daje świadectwo że od niedawna jesteś na tej
    > grupie i nie czytałeś dyskusji z moim udziałem na temat tego
    > problemu jaki miała tu miejsce ponad rok temu... i że na podstawie
    > swoich braków w wiedzy o sprzęcie na którym ma działać Twój
    > program zbyt wiele nieuzasadnionych wniosków wyciągasz....

    Chłopcze - pozwolisz że tak Cię nazwę bo jesteś wyraźnie młodszy -
    przeszukaj archiwum grupy zanim po raz kolejny napiszesz że jestem tu
    od niedawna. Co do wiedzy po sprzęcie - wybacz ale masz żadne o tym
    pojęcie.

    Zdrówko

  • 684. Data: 2011-09-03 10:22:11
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 2 09 2011 21:43, Pszemol pisze:

    > ??? To tylko Twoje interpretacje...

    TTST.

    > Po co te emocje?
    > Nie potrafisz się opanować i znieść z honorem krytykę swojego rzęcha?

    Odpowiesz wreszcie gdzie napisałem turbo, manipulancie?
    A krytykować to trzeba umieć, a tej umiejętności nie posiadasz.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 685. Data: 2011-09-03 10:24:13
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 2 09 2011 21:52, Ghost pisze:

    > Kóltórka

    Z juesej ;-)

  • 686. Data: 2011-09-03 10:25:00
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 2 09 2011 21:35, Tomek pisze:

    > link dotyczył tego, co napisałem.
    >

    > Hmmm, czyli jak miałem w N8 s^3, później Annę, a później Bellę, to
    > zmigrowałem z S^3 na Bellę czy nie?

    A skąd wytrzasnąłeś Belle na N8?

  • 687. Data: 2011-09-03 10:37:01
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    ALEX napisał:

    > A skąd wytrzasnąłeś Belle na N8?

    Wyciekły ROM-y, ale w stadium bardzo beta.

    m.

  • 688. Data: 2011-09-03 10:46:13
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 3 09 2011 12:37, Mikolaj Machowski pisze:

    > Wyciekły ROM-y, ale w stadium bardzo beta.

    Warto czekać na Belle?

  • 689. Data: 2011-09-03 11:10:12
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał :

    > A skąd wytrzasnąłeś Belle na N8?

    Jest tego trochę, różne mody, ale ten chyba jak dotąd najlepiej zrobiony:

    http://www.mediafire.com/?6haiuegn918qqr1

    - Dodany instalserver.exe w celu instalacji niepodpisanych plików
    - Usunięty język arabski, pozostał jedynie angielski
    - W pełni usunięta usługa MyNokia (wreszcie nie wysyła smsów do Nokii po Hard
    Resecie albo flashu)
    - Wyłączone komunikaty podczas wykonywania połączeń
    - Dodane ustawienie Hi-Fi (nazwane "ivo777") w korektorze (Odtwarzacz Myzyczny)
    - Dodana aplikacja MemCheck
    - Poprawione działanie JAVY, aplikacje w JAVIE w pełni działają
    - Dodany bułgarski język pisania
    - Zmienione info po wciśnięciu *#0000#
    - Poprawione działanie wibracji
    - Dodany mod nieskończonej ilości ekranów głównych (można ustawić do 100)
    - Info o WLANie i GRPSie widoczne w spisie połączeń
    - Nieograniczony czas spisu połączeń (ponad 30 dni)
    - Poprawa przewijania kinetycznego (teraz jest naprawdę szybkie)
    - Wyciszony dźwięk migawki aparatu
    - RomPatcher+ 3.1 wraz z wszystkimi patchami działającymi na Belle (wraz z w
    pełni działającym autostartem)
    - Poprawa wibracji podczas dotyku ekranu 1.30
    - mod 90% jakości zdjęć (zdjęcia mają 3-4MB)
    - Możliwość edycji korektora w odtwarzaczu muzycznym

    Wejdź na Forum poczytaj:

    http://forum.gsmcenter.pl/symbian-3-f151/symbian-bel
    le-pr-3-0-a-t20963.html

  • 690. Data: 2011-09-03 11:12:10