    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Sat, 3 Sep 2011 09:11:12 +0200

    news:j3rgme$s75$1@mx1.internetia.pl...

    > Spokojnie - znam i takich, a im dłużej żyję, tym więcej takich
    > spotykam. Kiedyś takie wykształcenie do czegoś zobowiązywało, obecnie
    > mamy co widać.

    W stanach spora czesc tzw. "inzynierow" jest po szkolach dajacych
    wyksztalcenie na poziomie (do niedawna) naszych technikow. Obecnie dzieki
    niewidzialnej rece (rynku) i ogolnemu odpuszczaniu w przedmiotach scislych
    doganiamy ich.

    BTW kto jeszcze dzisiaj, czy nawet 10 lat temu emigruje do stanow? Po
    jakiego grzyba?