  • 671. Data: 2011-09-02 19:56:58
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-02, o godz. 18:19:28
    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> napisał(a):

    > Oto Słowo Boże.

    Jak fakty są niewygodne to tym gorzej dla faktów :-)

    Zdrówko

  • 672. Data: 2011-09-02 20:06:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > Ty jednak z czytaniem masz kłopoty. Zacytuj gdzie ja napisałem że to
    > projekt dotyczący iPhone? iPhone to tylko jedna - na szczęście dość
    > szczątkowa jeśli chodzi o ilość -platforma na której ma działać pewna
    > aplikacja.

    Jaką widzisz różnicę pomiędzy "ma działać na iPhone"
    a "dotyczy iPhone"? Bo dla mnie "ma działać na iPhone" to
    jest właśnie jedno ze znaczeń wyrażenia "dotyczy iPhone".
    Nie wiem o co się sprzeczasz...

    > Poza tym przyznałeś wreszcie że iPhone ma wady i że problem
    > z komunikacją nie jest jedyny.

    Wreszcie? Przecież ja z faktami nigdy nie dyskutuję.
    Co tu "przyznawać"? To było znane krótko po premierze
    i dziwię się dlatego że Ty wciąż to przeżywasz...

  • 673. Data: 2011-09-02 20:10:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Po czym klient chwyci telefon w sposób w jaki jest przyzwyczajony i
    > zada pytanie czemu klient nie kontaktuje się z serwerem. I tłumacz
    > każdej osobie że ma trzymać telefon w jakiś wydumany sposób co i tak
    > nie gwarantuje poprawnej łączności. Dziękuję za taki buble. Wolę
    > zastrzeżenie w umowie zdejmujące ze mnie odpowiedzialność za błędy
    > producenta sprzętu i jasne powiedzenie że zalecam inną platformę dla
    > aplikacji a klient musi się liczyć z problemami które nie są moją winą.

    Już Ci pisałem wcześniej, że będziesz pierwszy który takie
    zastrzeżenie napisze w umowie :-)

    > O widzę że się obrażasz gdy Ci pokazałem że Twój ukochany gadżet jednak
    > nie jest tak idealny jak Twierdzisz.

    O czym Ty mówisz? Jakie obrażasz??? Nic mi nowego nie pokazałeś,
    wręcz przeciwnie - jestem zaskoczony że Ty cały czas mówiłeś o starym
    problemie z anteną jako o czymś nowym...

    > W sumie to tylko potwierdza że
    > jesteś wyznawcą tego gadżetu i nie potrafisz bezstronnie ocenić wad i
    > zalet jakiegoś rozwiązania bo podchodzisz do tego za emocjonalnie.

    Dla mnie to raczej daje świadectwo że od niedawna jesteś na tej
    grupie i nie czytałeś dyskusji z moim udziałem na temat tego
    problemu jaki miała tu miejsce ponad rok temu... i że na podstawie
    swoich braków w wiedzy o sprzęcie na którym ma działać Twój
    program zbyt wiele nieuzasadnionych wniosków wyciągasz....

  • 674. Data: 2011-09-02 20:11:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak fakty są niewygodne to tym gorzej dla faktów :-)

    Już dowiedziałeś się co to jest "uchwyt śmierci"?
    Czy dalej będziesz wyrażał tu zdziwienie i pisał o tym
    jakbyś odkrył Amerykę?

  • 675. Data: 2011-09-02 21:08:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-02 19:42, JoteR pisze:

    > Nie wierzę, że taki idiotyzm mógł napisać elektronik, nawet zwykły technik.

    Spokojnie - znam i takich, a im dłużej żyję, tym więcej takich
    spotykam. Kiedyś takie wykształcenie do czegoś zobowiązywało, obecnie
    mamy co widać.

    > W świetle powyższej wypowiedzi twierdzę, że swój dyplom kupiłeś na bazarze.

    A skąd - dostał w prezencie razem z biletem do USA (w jedną stronę) ;)

    > A teraz mnie pozwij.

    :)

  • 676. Data: 2011-09-02 21:16:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Spokojnie - znam i takich, a im dłużej żyję, tym więcej takich
    > spotykam. Kiedyś takie wykształcenie do czegoś zobowiązywało,
    > obecnie mamy co widać.

    No nie? Ta dzisiejsza młodzież :)

    > A skąd - dostał w prezencie razem z biletem do USA (w jedną stronę) ;)

    Macie obaj jakieś kompleksy związane z brakiem wykształcenia?
    Dajecie o sobie nienajlepsze świadectwo takimi odzywkami...

  • 677. Data: 2011-09-02 21:31:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-02 23:16, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > No nie? Ta dzisiejsza młodzież :)

    Dla mnie, to Ty jesteś taką "młodzieżą".

    > Macie obaj jakieś kompleksy związane z brakiem wykształcenia?

    Kompleksy? Nie wiem jak JoteR (choć pewnie podobnie), ale ja tam
    takowych nie posiadam. Jednak Twoje wypowiedzi i powoływanie się
    na wykształcenie inżynierskie są dla mnie zwyczajnie żenujące
    i ja bym się osobiście czegoś takiego wstydził. Na szczęście
    nie mam specjalnych problemów - tak w jednym, jak i w drugim.

    > Dajecie o sobie nienajlepsze świadectwo takimi odzywkami...

    Świadectwo to Ty sobie sam wystawiasz, a ja się zwyczajnie nabijam.
    Jak pisałem wcześniej - "kredyt zaufania" już wyczerpałeś...

  • 678. Data: 2011-09-02 22:46:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 14:19:06 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Argument jaki ja postawiłem jest taki, że iPhone 4 robi bardzo
    > dobre zdjęcia - lepsze od wielu innych, porównywalnych telefonów...

    Kłamiesz. Wszak sam powiedziałeś, że nie ma porównywalnych telefonów.
    iPhone jest najlepszy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 679. Data: 2011-09-03 00:10:26
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 21:35, Tomek wysłał(a) wiadomość:

    > link dotyczył tego, co napisałem.
    >
    > Hmmm, czyli jak miałem w N8 s^3, później Annę, a później Bellę, to
    > zmigrowałem z S^3 na Bellę czy nie?

    No to szczęściarz z Ciebie :) Ja na razie kupię starego klawiszowca z
    S60, a potem się zobaczy. Może N701....

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 680. Data: 2011-09-03 00:15:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 22:06, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > Wreszcie? Przecież ja z faktami nigdy nie dyskutuję.
    > Co tu "przyznawać"? To było znane krótko po premierze
    > i dziwię się dlatego że Ty wciąż to przeżywasz...

    I jeszcze tego błędu nie usunęli? Skandal! I kpina!

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/