  • 651. Data: 2011-09-02 16:12:15
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20110902180135.53168571@babcia-workstation...

    > Hmmmm... To coś zwieram? Trzymam ten telefon tak jak setki innych
    > modeli. Czyli co? Mam nie trzymać iPhone podczas korzystania w ręku
    > tak jak inne telefony? Przyznasz że np. nachylanie się nad telefonem
    > leżącym na stole jest ciut niewygodne. No i jak korzystać z niego idąc
    > jak nie można trzymać w ręku? Zwłaszcza jak się ma palcem po ekranie
    > jeździć?

    Telefon można trzymać w ręce w bardzo różny sposób, i dobrze
    obaj wiemy że zdajesz sobie sprawę z tego o czym mówię... :-)
    Problem z metalową ramką telefonu iPhone4 będącego również
    częścią systemu antenowego tego telefonu jest od dawna znany.
    Na dodatek testując swój software nie będziesz nieustannie
    narzekał na problem ze zwieraniem anteny tylko będziesz tak
    trzymał ten telefon aby anteny przy testowaniu software nie zwierać.
    Albo kupisz sobie na ten telefon jakąś ramkę, obudowę aby nie mieć
    trywialnych problemów przy testowaniu software.
    Zresztą po co ja to mówię skoro widać że się celowo wygłupiasz? :-)
    Tak się przypadkiem składa, że sam jestem inżynierem elektronikiem
    i często muszę testować swój hardware i software, więc Twoje opowieści
    są dla mnie przesycone sarkazmem w ewidentny sposób, więc daruj sobie.

  • 652. Data: 2011-09-02 16:12:54
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 18:07:23 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Ja akurat nie programuję tylko szefuję projektowi ale to szczegół.
    > Coraz ciekawiej się robi. Właśnie się dowiedziałem że trzymając
    > zwyczajnie telefon w ręku coś zwieram i nie powinienem telefonu trzymać
    > ręką. Emejzing - jak to mówią w Północnej Karolinie...

    you're holding it wrong
    Ucz się od samego guru i proroka:
    http://www.troyrutter.com/wp-content/uploads/2010/06
    /holding_iphone_wrong.jpg
    http://lh6.ggpht.com/_-BrRGCOR1Nc/TCjrxQosipI/AAAAAA
    AACj8/6a8XQaN671w/500x_steve-jobs-full-bars%5B2%5D.j
    pg
    http://www.gadgology.com/wp-content/uploads/2010/06/
    iphone-4-reception-problem.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 653. Data: 2011-09-02 16:15:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-02 17:47, Waldek Godel pisze:

    > Może z markowym.

    Oczywiście.

    > Sporo chińszczyzny, również tej pod markami kiedyś znanymi a później
    > odkupionymi przez chińczyków (jak Vivitar, Praktica itp) robiło takie same
    > albo gorsze.

    Akurat zdjęcia z Practicy znam, więc się muszę z tym nie zgodzić.
    Oczywiście zależało to od modelu.

  • 654. Data: 2011-09-02 16:19:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-02 17:50, Pszemol pisze:

    > Słuchaj, proszę - nie rozśmieszaj mnie... Nie ma fizycznej możliwości aby
    > iPhone tracił zasięg 400 metrów od nadajnika - to jest bujda na resorach.

    Oto Słowo Boże.

  • 655. Data: 2011-09-02 17:30:02
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Cz 1 09 2011 19:14, Pszemol pisze:

    > Odpowiadam Ci tylko na Twoje życzenie abym kiedyś takim pojeździł.
    > Jak sam widzisz, 150 koni z jakiegoś popapranego turbo w małym
    > wątłym silniczku nie robi na mnie żadnego wrażenia...

    Golf nie robi na tobie wrażenia? Post wistujący wskazuje że masz na jego
    punkcie niezłego joba.
    BTW Gdzie ja pisałem cokolwiek o turbo? Ty naprawdę nie rozumiesz co
    czytasz, czy po prostu jesteś głupi?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 656. Data: 2011-09-02 17:42:33
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    > Tak się przypadkiem składa, że sam jestem inżynierem elektronikiem
    > i często muszę testować swój hardware i software,

    Nie wierzę, że taki idiotyzm mógł napisać elektronik, nawet zwykły technik.
    W świetle powyższej wypowiedzi twierdzę, że swój dyplom kupiłeś na bazarze.
    A teraz mnie pozwij.

    Jacek Rylski

  • 657. Data: 2011-09-02 17:45:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 17:50, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > Słuchaj, proszę - nie rozśmieszaj mnie... Nie ma fizycznej możliwości aby
    > iPhone tracił zasięg 400 metrów od nadajnika - to jest bujda na resorach.

    > Co z tego? To, że Zeiss może zrobić ciut lepszą kroplę plastiku
    > niż inna firma nie zmienia sytuacji że to wciąż będzie kropelka
    > plastiku a nie obiektyw montowany w dużych aparatach.
    > Mało tego, soczewka to tylko jeden z komponentów jakie mają
    > wpływ na jakość uzyskanej fotografii cyfrowej... nie ulegaj
    > marketingowi który za wszelką cenę będzie podpierał się na
> [...]

    Owszem masz rację (o matko, zgadzam się z Pszemolem), że optyka Zeissa
    zjechała mocno na jakości, w porównaniu do tego, co było jeszcze jakiś
    czas temu, ale lepsza kropla Zeissa (patrząc na to, w jakich modelach
    się ją montuje), niż kropla plastiku "no name". Jak dla mnie akurat to
    nie aparat foto jest na najważniejszym miejscu przy zakupie telefonu,
    więc mnie ziębi to, czy w telefonie mam 3,2 MPxl czy 8 MPxl (oczywiście,
    jeśli w wybranym modelu będę miał 8 MPxl to nie będzie to dla mnie powód
    do zmartwień, ale doświadczenie za zdjęciami pokazuje, że czasem lepsze
    5 MPxl niż szumiące 8 megapikseli na maciupeńkiej matrycy).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 658. Data: 2011-09-02 17:51:38
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 02.09.2011 Waldek Godel <n...@y...org> napisał/a:

    > Zależy jak patrzeć. Takie jak N8 powodują, że nie ma się już problemu typu
    > "czy nosić z sobą małpkę", dosyć ważne też ostatnio jest kręcenie filmów.
    > A te kręci zdecydowanie lepsze niż większość kamer sprzed kilku lat, nie
    > tylko VHS czy SVHS ale nawet Hi8 czy sporo miniDV

    Dokładnie, to co jest teraz dostępne na rynku w telefonach, zadziwia
    jakością. Mimo że przez optykę, a właściwie jej brak, zastosowanie tych
    aparatów jest bardzo ograniczone. Patrząc jednak na zachodzące zmiany widać
    że postęp jest ogromny. Całkiem szybki AF i 720p jest już właściwie
    standardem, i to na mnie robi wrażenie z perspektywy ostatnich lat.
    Jednak dopóki nie będzie optyki, albo czegoś nowego w zamian, to każdy
    compact za parę stówek... itd.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 659. Data: 2011-09-02 17:55:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 17:56, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > No nie jest do zbicia, bo to subiektywna ocena...
    > Taka mniej więcej jak ocena "przyzwoitości" zdjęć z Nokii
    > przez Ciebie, fanboya Nokii.

    Hey, fanboyu iPhone'a: przeczytałeś dyskusję o zdjęciach z telefonów? To
    nie ja napisałem w M-ID: <j...@p...onet.pl>

    > 2011-09-01 03:23, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    O jakości zdjęć z telefonów Nokii napisałem tylko tyle, że (cytuję):
    "(...) zdjęcia były przyzwoitej (nie rewelacyjnej, tylko przyzwoitej, bo
    zachwycać się nie ma czym) jakości." Były porównywalnej, choć nieco
    gorszej jakości od tych, do których link był wrzucone na grupę (dla
    przypomnienia) -
    <http://www.mgsm.pl/pl/katalog/apple/iphone416gb/zdj
    ecia/Apple_iPhone_4_16GB.html>

    Swoją drogą, to słabo, że najnowszy produkt flagowy Apple'a jeśli chodzi
    o smartfony, telefon nowszy od wzmiankowanych w innym posćie Nokii
    (miałem też do czynienia z aparatem w Sony Ericsson K750i oraz w
    SAMSUNG-u sliderze i szału nie ma. Slidera używa moja rodzicielka - szum
    w czystej postaci.) o dwie generacje (kilka lat różnicy) robi ledwo
    porównywalne zdjęcia.

    I ani tych z Nokii, której jak twierdzisz jestem fanboyem (bo oczywiście
    można być tylko fanboyem iPhone'a - wszystko inne to gówno), ani tych z
    iPhone zdjęć nie nazwałbym rewelacyjnymi. Ale to Ty pisałeś, że iPhone
    robi lepsze zdjęcia niż fotograficzna "małpka", nie ja.

    Nokii N8 czy N9, a także SAMSUNG-a Galaxy SII czy nowszych HTC nie
    miałem w ręku, więc ciężko mi się wypowiadać na temat jakości zdjęć z
    tych komórek, tudzież smartfonów. Dyskutuję tylko na temat tego co
    widziałem, co mam na dysku (fotografie zrobione kilkoma różnymi
    telefonami komórkowymi) oraz to, co zaprezentowali pmtg-owicze w linkach
    w temacie zdjęć z iPhone'a.

    Napisałem w innym poście: aparat foto w telefonie czy smartfonie to dla
    mnie nie jest priorytet. Ale jak ktoś pisze, że iPhone robi lepsze
    zdjęcia, niż kompaktowy cyfrowy aparat foto...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 660. Data: 2011-09-02 18:00:37
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 19:30, ALEX wysłał(a) wiadomość:

    > Golf nie robi na tobie wrażenia? Post wistujący wskazuje że masz na jego
    > punkcie niezłego joba.
    >
    > BTW Gdzie ja pisałem cokolwiek o turbo? Ty naprawdę nie rozumiesz co
    > czytasz, czy po prostu jesteś głupi?

    On widzi tylko to, co chce widzieć i czyta to, co chce przeczytać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/