    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Fri, 2 Sep 2011 11:12:15 -0500
    .pl><j3oakj$bj0$2@inews.gazeta.pl><j...@p...onet.pl><201109021
    04647.7cba646f@babcia-workstation><j...@p...onet.pl>
    <20110902180135.53168571@babcia-workstation>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20110902180135.53168571@babcia-workstation...

    > Hmmmm... To coś zwieram? Trzymam ten telefon tak jak setki innych
    > modeli. Czyli co? Mam nie trzymać iPhone podczas korzystania w ręku
    > tak jak inne telefony? Przyznasz że np. nachylanie się nad telefonem
    > leżącym na stole jest ciut niewygodne. No i jak korzystać z niego idąc
    > jak nie można trzymać w ręku? Zwłaszcza jak się ma palcem po ekranie
    > jeździć?

    Telefon można trzymać w ręce w bardzo różny sposób, i dobrze
    obaj wiemy że zdajesz sobie sprawę z tego o czym mówię... :-)
    Problem z metalową ramką telefonu iPhone4 będącego również
    częścią systemu antenowego tego telefonu jest od dawna znany.
    Na dodatek testując swój software nie będziesz nieustannie
    narzekał na problem ze zwieraniem anteny tylko będziesz tak
    trzymał ten telefon aby anteny przy testowaniu software nie zwierać.
    Albo kupisz sobie na ten telefon jakąś ramkę, obudowę aby nie mieć
    trywialnych problemów przy testowaniu software.
    Zresztą po co ja to mówię skoro widać że się celowo wygłupiasz? :-)
    Tak się przypadkiem składa, że sam jestem inżynierem elektronikiem
    i często muszę testować swój hardware i software, więc Twoje opowieści
    są dla mnie przesycone sarkazmem w ewidentny sposób, więc daruj sobie.