  • 61. Data: 2007-12-30 21:21:13
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 30.12.2007, T <...@i...invalid> wroted:

    > Nijak, bo to reguluje rynek.

    Naprawdę, daruj sobie. Obecność podmiotu dominującego oznacza, że rynek
    niespecjalnie ma szanse cokolwiek regulować.

    Ma duży sens. Dla konsumentów.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 62. Data: 2007-12-30 21:23:03
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia 30 Dec 2007 22:03:38 +0100, T napisał(a):

    > Ależ jest, ale nie wszędzie. Tam gdzie nie jest Neostrada też się
    > sprzedaje -- dlaczego?

    Bo jak ktos ma czekac pol roku na Multimo albo to drugie z Netii, bo tepsa
    ich skutecznie blokuje to woli wziasc juz ta Neostrade i jakos sie
    przemeczyc:) Czyli konkurencja jest ale tylko w teorii.. U mnie np. w domu
    niby moge sobie zamienic Neostrade na Multimo - i nawet bardzo bym chcial
    ale jak czytam opinie ludzi ile czekali to dziekuje - nie moge sobie
    pozwolic na pol roku wiszenia w domu na GPRSie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 63. Data: 2007-12-30 21:24:13
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

    > A o jakie?

    Niech operator sam zaproponuje wybrane hosty u swoich partnerów z którymi
    ma peering/kupuje tranzyt, po conajmniej jednym w USA, Azji i Europie
    przy połączeniu z którymi (może być łącznie, z zastrzeżeniem, że np.
    z każdego z kontynentów po 33%), jego klient będzie mógł łącznie uzyskać
    maksymalną prędkość kupionego łącza.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 64. Data: 2007-12-30 21:26:18
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    T <...@i...invalid> wrote:

    > To nie jest kara. Promocja polega na tym, że podpisujesz umowę na 3 lata
    > i masz taniej. Jeśli rezygnujesz po roku, to zapłać za ten rok wg.
    > normalnej ceny, a nie promocyjnej. To chyba oczywiste, prawda? Głosujesz
    > na PPS?

    Jest taki termin: permanentna promocja.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 65. Data: 2007-12-30 21:29:13
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 30.12.2007, Mr.FX <m...@w...pl> wroted:

> [...]
    > przy połączeniu z którymi (może być łącznie, z zastrzeżeniem, że np.
    > z każdego z kontynentów po 33%), jego klient będzie mógł łącznie uzyskać

    To jest naprawdę bez sensu. IMVHO znacznie lepsza byłaby ogólna regulacja
    wymuszająca na operatorach inwestycje w pasmo zależne od ilości klientów.
    Tak, żeby przyrost klientów był widoczny w jakości szkieletu i przepływności
    łącz międzyoperatorskich.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 66. Data: 2007-12-30 21:35:11
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Grzegorz Staniak <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Tak, żeby przyrost klientów był widoczny w jakości szkieletu i przepływności

    Tylko jak w przypadku TPSA mają wyglądać inwestycje w łącza miedzyoperatorskie,
    skoro to wszyscy w PL kupują łącza *od* TPSA?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 67. Data: 2007-12-30 21:36:56
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 30.12.2007, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wroted:

    > Tylko jak w przypadku TPSA mają wyglądać inwestycje w łącza miedzyoperatorskie,
    > skoro to wszyscy w PL kupują łącza *od* TPSA?

    Już niedługo ;) Jak dobrze pójdzie, TP będzie kupowało od spółki ex-TP jak
    każdy inny operator ;)

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 68. Data: 2007-12-30 21:37:14
    Od: T <...@i...invalid>

    Grzegorz Staniak pisze:

    > Naprawdę, daruj sobie. Obecność podmiotu dominującego oznacza, że rynek
    > niespecjalnie ma szanse cokolwiek regulować.

    Masz żadne pojęcie o prawie, prawda? Nieuczciwe praktyki podmiotu
    dominującego to zupełnie odrębna kwestia i istnieją już przepisy które
    pozwalają takim praktykom przeciwdziałać.

    > Ma duży sens. Dla konsumentów.

    A gwarancje zatrudnienia "mają duży sens" dla pracowników, prawda wyborco
    PPS-u?

    NIE, NIE MA SENSU BO NIE KAŻDY KONSUMENT CHCE ZA NIE PŁACIĆ.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 69. Data: 2007-12-30 21:41:24
    Od: T <...@i...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Jest taki termin: permanentna promocja.

    Ale co to ma do rzeczy? Jest oczywiste, że w przypadku umowy na czas
    określony masz taniej niż w przypadku umowy na czas nieokreslowy, właśnie
    dlatego, że operator ma gwarancje stałych wpływów w danym okresie czasu.
    Tymczasem niektórzy chcieliby zjeść ciastko i mieć ciastko.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 70. Data: 2007-12-30 21:42:57
    Od: T <...@i...invalid>

    Grzegorz Staniak pisze:

    > To jest naprawdę bez sensu. IMVHO znacznie lepsza byłaby ogólna
    > regulacja wymuszająca na operatorach inwestycje w pasmo zależne od
    > ilości klientów.

    Ty tak poważnie, czy sobie żarty robisz? Państwo ma dyktować operatorom
    poziom oversellingu? Ręce opadają...

    --
    http://tomasz.insane.pl