  • 521. Data: 2008-01-06 14:03:08
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Gabriel Grzesik wrote:

    > Skoro tepsa sprzedaje detal poniżej kosztów, to jakie te koszty
    > faktycznie są, jeżeli detalista zza Odry za te same pieniądze
    > kupuje łącze lepsze pod każdym względem.

    jakie jest srednie ARPU od klientow detelicznych zza Odry ?

    swego czasu koles przyjechal z Irlandii i mi wychwalal tamtejsze lacze,
    jak sie go zapytalem ile placi i pomnozylem to przez 100 to wyszlo ze
    bylbym w stanie za te pieniadze zaoferowac to samo tyle ze symetrycznie
    (on ma chyba 5/1.5) i jeszcze miec kase na coroczny urlop zagraniczny

    futszaK

  • 522. Data: 2008-01-06 14:07:49
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Nie. BSA ewidentnie przyczyniło się do spadku cen, lekko licząc o jakieś
    > 40 % oraz - co wazniejsze - wyeliminowało limity transferu "które
    > wystarczały każdemu" (C) Kornelia Mathea, TP.

    a co jeszcze wazniejsze spowodowala ze na skutek likwidacji limitow
    czesc klientow kupujacych 6 megabitow dostaje 1 (bo siec jest
    przeciazona przed czym wczesniej chronily wlasnie limity transferu) co
    spowodowalo pojawienie sie potrzeby powstania kolejnej regulacji o
    ktorej jest ten watek

    Reasumujac:
    Regulacje wytwarzaja problemy, ktore potem chce sie rozwiazywac przez
    stwarzanie kolejnych regulacji

    Ciekawe jakie problemy stworza dyskutowane regulacje i jakimi
    regulacjami bedzie sie chcialo z nimi walczyc ?

    futszaK

  • 523. Data: 2008-01-06 14:13:38
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Jakbyś sobie porównał regulaminy i umowy zawierane np. 10 czy 15 lat
    > temu z obecnymi, zauważyłbyś różnicę. Niemniej wielu dostawców tego nie
    > zauważą, szczególnie bawią mnie RŚUT wszelakich voipowców i urynanetów.

    co to jest RŚUT ?

    futszaK

  • 524. Data: 2008-01-06 14:51:15
    Od: futszaK <f...@g...com>

    T wrote:

    > A potem więcej i się wyrównuje.

    a potem to ja bede musial placic wiekszy ZUS zamiast inwestowac :(

    futszaK

  • 525. Data: 2008-01-06 14:56:48
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Maciej Bebenek wrote:
    > futszaK pisze:
    >
    > A wezwanie do zapłaty zaległości to mam mu wysłać, prawda? ;-) Oj,
    > futszaczku, 3,70 leci jak nic :-P

    zbankrutuje przez te regulacje :(

    futszaK

  • 526. Data: 2008-01-06 16:18:21
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych

    moj jest wzorowany na neostradzie, wyszedlem z zalozenia ze lepiej nie
    poprawiac potem

    futszaK

  • 527. Data: 2008-01-06 16:20:47
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Aha, zamiast UrynaAutobusu bierzesz UrynaTaxi za 20 PLN. Dlaczego
    > nie zaproponujesz TaxiDeLuxe w cenie 1.5KPLN, które ma nawet stosowne
    > SLA: będziesz co do minuty albo oddajemy 100PLN za każdą minutę,
    > maksymalnie 15 minut.

    bo nie potrzebuje byc co do minuty tylko biore stosowna rezerwe przed
    wyjsciem na autobus, ktory jak sie spozni to dzwonie po taxi, oczywiscie
    rezerwe dostosowuje do warunkow panujacych na drodze (w zime
    odpowiednio wieksze)

    futszaK

  • 528. Data: 2008-01-06 17:47:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    futszaK pisze:

    > odszkodowania nie dostaje bo nie zlozyl wniosku (list polecony 3.70zl),
    > wstrzymuje sie z placeniem (bo nie dzialalo) ale reklamacji na pismie
    > nie sklada, czekam na spoznienie 40 dni i dostanie wypowiedzenie i kare
    > umowna do zaplacenia (z powodu nie wywiazywania sie z warunkow umowy, a
    > w dokumentacji reklamacyjnej brak jest informacji ze cos nie dzialalo)

    A wezwanie do zapłaty zaległości to mam mu wysłać, prawda? ;-) Oj,
    futszaczku, 3,70 leci jak nic :-P

    M.

  • 529. Data: 2008-01-06 18:55:01
    Od: T <...@i...invalid>

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 530. Data: 2008-01-06 19:29:02
    Od: T <...@i...invalid>

    futszaK pisze:

    > a co ja mam zrobic jak nowi klienci mnie naciskaja zeby sie podlaczac,
    > mi lacza brakuje a zamowione w TPSA lacze jest uruchamiane miesiacami,
    > gdzie w tym samym czasie moi klienci sa zasypywanie telefonami od TPSA z
    > propozycja zalozenia neostrady ?
    >
    > chcesz mi ustawowo zakazac podlaczania nowych klientow ?

    Tu także problemem jest TPSA, która zdaje się mieć klientów równych
    (Ciebie i inne firmy tego rodzaju) i równiejszych (tych, co chcą
    Neostradę).

    --
    http://tomasz.insane.pl