  • 151. Data: 2007-12-31 10:38:58
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: T <...@i...invalid>

    Grzegorz Staniak pisze:

    > Ponawiam pytanie: kto mówi o gwarancjach poza szkieletem? Kojarzysz z
    > kim i na jaki temat rozmawiasz, czy już Ci się cały wątek zlał w jedno
    > Twoje mętne o nim wyobrażenie?

    To już sprzedawanie "dostępu do szkieletu z prędkością 6 Mb/s" jako
    "dostępu do internetu" Ci nie przeszkadza, Maoisto?

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 152. Data: 2007-12-31 10:40:30
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wlochaty pisze:

    > a) przelozona na praktyke
    > b) czas pokazal ze sa ciekawsze rzeczy ;]

    Studiowałeś prawo, ekonomię czy dziennikarstwo? Bo z kierunkami
    technicznymi takie stwierdzenie ma niedużo wspólnego.

    M.

  • 153. Data: 2007-12-31 10:40:52
    Od: T <...@i...invalid>

    Grzegorz Staniak pisze:

    > Co realizować? Ty też masz problemy z pamiętaniem o czym i z kim
    > rozmawiasz?

    "A takie ogólne coś _wymuszające_ inwestycje w miarę przyrostu liczby
    klientów też IMVHO nie byłoby od rzeczy."

    Proszę bardzo, opisz jak widzisz taką regulację.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 154. Data: 2007-12-31 10:42:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    T pisze:

    > wszelką konkurencję. Wtedy właściwe działania to takie, które są
    > nakierowane na ten podmiot, a nie biegunka bzdurnych uregulowań, ktore
    > dotyczą wszystkich.

    I właśnie problem polega na tym, że kłopoty klientów (bo, przypomnę o
    tym dyskutujemy) występują u większości operatorów. Śmiem twierdzić, że
    procentowo najrzadziej występują w tepsie. Więc odczep się od podmiotu,
    a zajmij sie problemem.

    M.

  • 155. Data: 2007-12-31 10:44:16
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "T"
    >Nawet nie wiesz, jakie bzdury wpisujesz, zalezność jednego od drugiej
    >wiąże się z tak wieloma czynnikami, że NIE DA SIĘ tego zdefiniować
    >optymalnie ustawowo.

    Wielu rzeczy nie da się zdefiniować optymalnie ustawowo. Nie da się np.
    powiązać stanu technicznego pojazdu, umiejętności kierowcy, a jednak
    PoRD określa maksymalną dozwoloną prędkość poruszania się po drogach
    publicznych. To się nazywa kompromis pomiędzy różnymi oczekiwaniami.

    --
    Kruk@ -\ | To jest nałóg, a ja jestem twoim
    }-> epsilon.eu.org | MONAREM.(mój kierownik)

  • 156. Data: 2007-12-31 10:45:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wlochaty pisze:

    > To bedzie EOT z mojej strony, wiec sie bardzo streszcze:
    > - takie prawo nie zadziala

    bo tak twiedzisz?

    > - niema mozliwosci technicznych by cos takiego zrealizowac

    j.w.

    > - gwarancja moze byc po szkielecie i ani milimetr dalej

    Gwarancja *MUSI* być po szkielecie. Dalej wszystko zależy od określenia,
    jakie parametry nas interesują. Problem w tym, że w tej chwili nikt
    nikomu nic nie gwarantuje.

    [...]
    > Widac na swiecie sami oszusci...
    > A tak na powaznie, moze gdybys zrozumial technicznie jak to dziala pisalbys
    > inaczej, wiedzialbys ze sie nie da tego zrealizowac.

    Niedasię to główne hasło tepsy i pokrewnych.

    M.

  • 157. Data: 2007-12-31 10:51:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    T pisze:

    > Nawet nie wiesz, jakie bzdury wpisujesz, zalezność jednego od drugiej
    > wiąże się z tak wieloma czynnikami, że NIE DA SIĘ tego zdefiniować
    > optymalnie ustawowo.

    Nikt nie mówi o definicjo ustawowej. To jest zbyt mały pryszcz, żeby do
    tego zatrudniac sejm, który i tak nie zrozumie, co uchwala ;-) W
    telekomunikacji, a ogólnie w technice jest wiele sposobów okreslania
    wymagań, że przypomnę ETSI, RFC. ITU czy ISO, a nawet PN.

    Być może wystarczy (i mówiąc szczerze tak to odbieram) pogrożenie
    paluszkiem po to, by operatorzy sami ustalili zasady Fair Use, tym razem
    obowiązujące w drugą stronę.

    M.

  • 158. Data: 2007-12-31 11:01:10
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 31.12.2007, T <...@i...invalid> wroted:

    > To już sprzedawanie "dostępu do szkieletu z prędkością 6 Mb/s" jako
    > "dostępu do internetu" Ci nie przeszkadza, Maoisto?

    Łał. Myślał, myślał, pocił się, aż wymyślił Obelgę Wszechczasów.
    Masz coś do powiedzenia poza demonstracjami ideologicznego zacietrzewienia?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 159. Data: 2007-12-31 11:04:47
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 31.12.2007, T <...@i...invalid> wroted:

    > "A takie ogólne coś _wymuszające_ inwestycje w miarę przyrostu liczby
    > klientów też IMVHO nie byłoby od rzeczy."
    >
    > Proszę bardzo, opisz jak widzisz taką regulację.

    Tak jak mówiłem wcześniej: jako przepis obowiązujący do odpowiednich
    inwestycji w sieć szkieletową i łącza międzyoperatorskie w zależności
    od woluminu pasma sprzedanego klientom. Np. z podziałem na klasy łącz,
    albo płynnie ustawianym wskaźnikiem dla algorytmu wiążącego Twoje
    zakupione pasmo z proporcjonalnym udziałem w przepływności szkieletu
    operatora i jego styków z innymi operatorami.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 160. Data: 2007-12-31 11:14:25
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

> [...]
    > dyskutujemy) występują u większości operatorów. Śmiem twierdzić, że
    > procentowo najrzadziej występują w tepsie. Więc odczep się od podmiotu, a

    Ok, chodzi o klopoty klientow, problem polega na tym ze proponowana
    "naprawa" sytuacji nie odniesie skutku, a tylko wprowadzi chaos. Jesli
    chcesz pomoc klientom to daj im realny wybor sposrod szerokiej oferty.

    Wlochaty