  • 31. Data: 2010-03-30 16:31:27
    Temat: Re: Sterowanie 900 serwami modelarskimi
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Nie rozejdzie, jesli ktos na tym zacznie filmy wyswietlac.
    > Po prostu trzeba do rachunku doliczyc stosowny zasilacz lub kilka.

    Jak na tym zacznie coś ciągle wyświetlać, to się serwa rozjadą. Dobre
    sewo modelarskie to ma może z dziesięć godzin żywotności (w sensie,
    pracy przestawnej, nie siedzenia sobie i trzymania pozycji). Tanie i
    dobre to rzadkość.

    --
    Marek Lewandowski

  • 32. Data: 2010-03-30 16:58:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 18:31:27 +0200, Marek Lewandowski wrote:

> [...]
    >sewo modelarskie to ma może z dziesięć godzin żywotności (w sensie,
    >pracy przestawnej, nie siedzenia sobie i trzymania pozycji). Tanie i

    Przy tych wybranych oni to nawet pisza - nie nalezy sie spodziewac
    dlugowiecznosci za 2$ :-)

    J.

  • 33. Data: 2010-03-31 06:31:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Przy tych wybranych oni to nawet pisza - nie nalezy sie spodziewac
    > dlugowiecznosci za 2$ :-)

    Zalozenie takie, ze jest co jakis czas wypadek samolocika czy czego tam -
    wiec i tak zachodzi ciagla przemiana materii.

  • 34. Data: 2010-03-31 07:30:08
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 31.03.2010 08:31, Ghost pisze:

    > Zalozenie takie, ze jest co jakis czas wypadek samolocika czy czego tam
    > - wiec i tak zachodzi ciagla przemiana materii.

    Jak to modelarze powiadają: "Z zestawu powstałeś, w zestaw się
    obrócisz..." ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 35. Data: 2010-03-31 07:46:55
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sewo modelarskie to ma może z dziesięć godzin żywotności (w sensie,
    > pracy przestawnej, nie siedzenia sobie i trzymania pozycji). Tanie i

    Na tych filmikach było widać wiele takich, co już tylko trzymały pozycję ;-)
    P.G.

  • 36. Data: 2010-03-31 13:35:31
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:

    > Zalozenie takie, ze jest co jakis czas wypadek samolocika czy czego tam -
    > wiec i tak zachodzi ciagla przemiana materii.

    Te za $3, to mam w heli na tarczy. Jeszcze żadnego nie zajechałem ze
    starości, wszystkim powybijałem zęby. Dowcip, że do serw za $3 jest
    zestaw naprawczy (zębatki) za $1 :)

    --
    Marek Lewandowski