  • 1. Data: 2010-03-27 14:25:36
    Temat: Re: Radio samochodowe
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-03-27 14:11, Wojciech Szotek pisze:

    > Witam, czy jest możliwość podłączenia nowego radia (konkretnie SONY
    > CDX-GT25) za pomocą starego połączenia ( widocznego na zdjęciu)? Czy są
    > potrzebne jakieś piny??

    1) Na grupy Usenetu nie wysyłamy załączników.
    2) A jakie złącze masz od strony samochodu? Jest tam tylko męska wersja
    tego złącza czy siedzi jakaś przejściówka? Jeśli to pierwsze to
    najprościej będzie odciąć obecną wtyczkę i na jej miejsce wlutować
    kostkę ISO. Przeróbka banalnie prosta, sam wykonałem ją w trzech
    samochodach którymi jeździłem i za każdym. Maksymalnie pół godziny pracy.

  • 2. Data: 2010-03-27 14:41:16
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > 1) Na grupy Usenetu nie wysyłamy załączników.

    ale jakim cudem On wysłał załącznik?

  • 3. Data: 2010-03-27 16:05:12
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    > ale jakim cudem On wysłał załącznik?

    Programem pocztowym.

  • 4. Data: 2010-03-27 17:50:27
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-27 17:05, Nex@pl pisze:

    > Programem pocztowym.

    Dziwne, że serwer newsów tego nie wyciął. No to teraz każdy zacznie
    rzucać tu załączniki "bo tak".

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-03-27 18:19:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Saturday, March 27, 2010, 6:50:27 PM, you wrote:

    > Dziwne, że serwer newsów tego nie wyciął. No to teraz każdy zacznie
    > rzucać tu załączniki "bo tak".

    Ale o so chozi? Jaki załącznik? Jeden serwer nie może i nie wyciął ale
    innym się udało. Razem z postem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-03-27 19:18:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010 18:50:27 +0100, Adam Dybkowski wrote:
    >Dziwne, że serwer newsów tego nie wyciął. No to teraz każdy zacznie
    >rzucać tu załączniki "bo tak".

    Akurat na tej grupie male zalaczniki bylyby bardzo na miejscu.
    W koncu przeciez usenet nie po to je przewiduje zeby wszyscy je
    wycinali :-)

    J.