  • 1. Data: 2014-03-27 10:21:32
    Temat: Stelaż pod kufry boczne Kawasaki KLE 500
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Chcę zamontować kufry boczne do KLE500. Szukałem gotowych stelaży, ale
    poniżej 900 nie widzę, a budżet mi na takie szaleństwa nie pozwala.
    Może znacie kogoś, kto zrobi porządnie takie stelaże i przy tym skóry
    nie zedrze? Rejon Śląsk - Małopolska.
    Ewentualnie jakaś propozycja gotowych, ale max 500 zł.
    Jacek

  • 2. Data: 2014-03-27 12:39:43
    Temat: Re: Stelaż pod kufry boczne Kawasaki KLE 500
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-03-27 10:21, Jacek pisze:

    > Ewentualnie jakaś propozycja gotowych, ale max 500 zł.

    Poszukaj używek, niekoniecznie od tego motocykla, i zrób
    przejściówki/adaptery. Ja w ten sposób zainstalowałem na Bzyczku stelaż
    od starej XJ.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2014-03-27 13:07:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-27 12:39, Magic pisze:
    > Ja w ten sposób zainstalowałem na Bzyczku stelaż
    > od starej XJ.

    i stelaze od Triumpha na moim Buellu !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2014-03-27 15:14:03
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał

    > Może znacie kogoś, kto zrobi porządnie takie stelaże i przy tym skóry nie
    > zedrze?

    Poszukaj "Motostel". Kiedyś korzystałem i byłem zadowolony.

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2014-03-27 15:42:12
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 27 Mar 2014 15:14:03 +0100) ktos podajacy sie za Hinek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Poszukaj "Motostel". Kiedyś korzystałem i byłem zadowolony.

    W 2007 roku ta firma zrobiła mi stelaż na 3 kufry do RF600 z którego byłem
    zadowolony.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DR-Z 470S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2014-03-27 22:16:56
    Od: ditron <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 27 marca 2014 10:21:32 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    >
    > nie zedrze? Rejon Śląsk - Małopolska.
    >
    > Ewentualnie jakaś propozycja gotowych, ale max 500 zł.

    Taki adres znalazłem w zakładkach
    http://www.moto-adventure-tech.com.pl/sklep/category
    /20-inne-modele
    Nie polecam bo nie wiem czy coś są warte a poza tym nie mają kle w ofercie więc tylko
    na podstawione moto...

  • 7. Data: 2014-03-28 15:32:47
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-03-27 15:42, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    Dzięki za namiar.
    Niestety mogą zrobić tylko w po sezonie, a poza tym muszę im podstawić
    moto "do miary" a to ciut za daleko.
    Ponawiam więc moją prośbę.
    Jacek