  • 21. Data: 2013-04-29 11:42:58
    Temat: Re: Statystyki mandatowe po pierwszym kwartale 2013
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 29 Apr 2013 09:33:33 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dwa lata temu nie bylo systemu, rok temu system mial byc, to wpisali
    > 1.5mld, a wyszlo 140mln, w tym roku system juz dziala ... ale nauczeni
    > doswiadczeniem wpisali gdzies glebiej i nie podali ile - i czym to sie
    > rozni od "i to by bylo ok" ? :-)

    Brzmi trochę jak bajania kredyciarza...
    Dwa lata temu zarabiałem 1500zł, rok temu 1800zł, to wezmę kredyt z ratą
    4000zł, bo przecież zacząłem szukać dobrej pracy :)

  • 22. Data: 2013-04-29 12:40:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2013 11:42:58 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Brzmi trochę jak bajania kredyciarza...
    > Dwa lata temu zarabiałem 1500zł, rok temu 1800zł, to wezmę kredyt z ratą
    > 4000zł, bo przecież zacząłem szukać dobrej pracy :)

    No i rok temu wyszlo jak wyszlo. Nie slychac aby to mialo jakies
    reperkusje wsrod (nie)odpowiedzialnych osob.

    Ale teraz ... system juz dziala, FR jedne parkuja, inne stoja, jeszcze
    inne lada dzien zainstaluja, a te 1.2mld (o ile taka kwote
    przewidzieli) to ledwo 36 mandatow po 300zl na urzadzenie dziennie.
    IMO - dosc realne, choc jak oznakowane i kierowcy zaczna migac to
    mniej :-)

    J.

  • 23. Data: 2013-05-01 15:10:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Apr 2013, J.F. wrote:

    > Przy czym jesli chodzi o Niemcy ...
    [...]
    > mandaty za drobne przekroczenia sa drobne,
    > a za wieksze wykroczenia zabieraja PJ, wiec wiekszych miejscowi unikaja ...

    Otóż to.

    W .pl za to:
    http://www.biegowki24.pl/mandat-za-jazde-na-nartorol
    kach-po-autostradzie/
    ...kara wynosi połowę kary za to:
    http://www.youtube.com/watch?v=vr1cyL7WpXw&blend=22&
    lr=1&ob=5

    O braku regulacji dotyczących "odległości bezpiecznej" (i wjeżdżania
    w nią), "zamka" i podobnych nie wspominając.

    pzdr, Gotfryd