  • 41. Data: 2011-08-31 17:44:02
    Temat: Re: Starzenie opony - fakt czy mit?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > To moze przeprowadzimy slepy test roznych serow ? :-)

    Na pizzy?
    Nie ma sprawy.
    Zapewniam Cię, że dobrą mozzarellę od razu rozróżnisz od skrawków różnych
    serów, które używa się często do pizzy.

    A jak próbujesz serwować dobre składniki, to nie wyrabiasz finansowo. ;-)

  • 42. Data: 2011-08-31 17:58:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-31 12:18:46 +0200, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> said:

    > A co ma piernik do wiatraka?

    Co ma stwierdzenie, że koszt między 500 a 1000 zł jest zbyt wielki dla
    użytkownika pojazdu z oponami 215/55/R16?
    no, że użiwa pojazdu, na który go nie stać.

    Zwykła naprawa byle czego może go zabić w takim układzie.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2011-08-31 18:43:34
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Trzeba miec wiedze, doswiadczenie, odpowiednia make, odpowiednie dodatki i
    > odpowiedni piec. Reszta to pikus.

    Na tej samej zasadzie mozna twierdzic, ze zrobienie knyszy jest arcytrudne.

    Dysiek

  • 44. Data: 2011-08-31 18:45:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/08/2011 17:43, Dysiek wrote:

    > Na tej samej zasadzie mozna twierdzic, ze zrobienie knyszy jest arcytrudne.

    Dla 90% pizzerii (nie tylko polskich) zrobienie tradycyjnej, dobrej
    pizzy jest problemem, o sieciówkach-śmieciówkach pokroju dominos czy
    pizza hut już nie wspomnę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 45. Data: 2011-08-31 18:51:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Na tej samej zasadzie mozna twierdzic, ze zrobienie knyszy jest
    > arcytrudne.

    Ostatnio odnoszę wrażenie, że zrobienie zwykłej bułki, jest cholernie
    trudne, coraz mniej takowych na rynku.
    A głupie ludzie jedzą te napompowane powietrzem i chemią świństwa, płacąc
    przy okazji tyle samo, co za normalne bułki i można odnieść wrażenie, że
    wcale im to nie przeszkadza.

    A gdzie tu knysza, pita, pizza - to jeszcze wyższa szkoła jazdy.

  • 46. Data: 2011-08-31 19:29:55
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kupiłem niedawno zimówki "nowe" 4 letnie magazynu
    > gołym okiem i ręką nie dało się ich odróznić od nowych nowych.

    To znaczy, że były przechowywane w dobrych warunkach. Zmieniałem w zeszłym
    roku 12 letnie zimówki "garażowane" latem, z dobrym bieżnikiem bo były
    twarde jak kamień. Zmiana na świeże opony dała kolosalną poprawę.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 47. Data: 2011-08-31 22:17:35
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał

    > Co ma stwierdzenie, że koszt między 500 a 1000 zł jest zbyt wielki dla
    > użytkownika pojazdu z oponami 215/55/R16?

    Po pierwsze się czepiasz, po drugie wymyślasz - nigdzie nie napiałem słowa
    "zbyt wielki". A oszczędności szukają również znacznie bogatsi ode mnie -
    uważasz że to złe?

    > no, że użiwa pojazdu, na który go nie stać.
    Zwykłe rodzinne kombi. Na razie do bankructwa mnie nie doprowadza...

    > Zwykła naprawa byle czego może go zabić w takim układzie.
    Kiedy właśnie wróciło się z jednych wakacji, w międzyczasie trzeba było coś
    jednak naprawić, wybieramy się na kolejne wakacje a w planach jeszcze zakup
    przyczepy kempingowej - to nie dziw się, że pieniądze zaczyna się dokładniej
    liczyć i nie wydawać, jeśli nie ma takiej konieczności.

    > ;>>>
    A zajmij się Ty lepiej gitarą, a nie wqrwianiem ludzi ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 48. Data: 2011-09-01 13:57:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-31 22:17:35 +0200, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <[moje_inicjaly]@post.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał

    > Po pierwsze się czepiasz, po drugie wymyślasz - nigdzie nie napiałem słowa
    > "zbyt wielki".

    A gdzie napisałem, że tak napisałeś?
    ;>

    I nie czepiam się, a pytam: jak to jest, że nie stać cię na zwykłe nowe
    opony, a stać cię na używanie samochodu.

    > A oszczędności szukają również znacznie bogatsi ode mnie -
    > uważasz że to złe?

    Co uważam za złe? Kombinowanie jak zaoszczędzić 250-500 zł, a w zamian
    kombinować z jedną starą, a drugą nową oponą? Bo mnie ciekawi jak to
    jest, że ktoś mając taki pojazd nie ma na opony.

    > A zajmij się Ty lepiej gitarą, a nie wqrwianiem ludzi ;)

    Och! Zdenerwowało cię to pozbawione podtekstów pytanie?
    Czyli jest coś na rzeczy...
    ;(

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2011-09-01 21:23:59
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 1 Wrz, 13:57, Bydlę <p...@g...com> wrote:
> [...]

    > kombinować z jedną starą, a drugą nową oponą? Bo mnie ciekawi jak to
    > jest, że ktoś mając taki pojazd nie ma na opony.

    A ja na co dzień niestety widzę takich co "oszczędzają" na aucie 200zł
    - i jadą na wakacje (tymże autem) np z niesprawnymi hamulcami - gdzie
    zamierzają "na relaks" wydać wielokrotność tej kwoty - no cóż tzw
    selekcja naturalna musi być.......oby tylko nie trafili w jadących
    przepisowo tą samą drogą. Masa zaniedbanych szrotów jakie jeżdżą po
    naszych drogach (często ze źle pojętej "oszczędności" właścicieli, a
    nie typowej biedy) powinna trafić bezpośrednio na złomowiska.....
    Bynajmniej zakładając jedną starszą oponę w tym przypadku założyciel
    wątku zapewne ani sobie ani komuś innemu krzywdy nie zrobi - ale jako
    oszczędzanie to ja jednak rozumiem coś innego.... , mogę się np nie
    stołować w knajpach na wakacjach ale pojadę na wyjazd autem
    technicznie bez zarzutu - na bezpieczeństwie się nie oszczędza -
    16stka za droga? na skutery się poprzesiadać - taniej będzie i
    oszczędności się namnożą :).
    pozdrawiam

  • 50. Data: 2011-09-02 09:04:48
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F"

    > A tak swoja droga - ktos sie orientuje z czego sie teraz opony robi ?

    Opony się teraz z prawdziwej imitacji sztucznej gumy robi