  • 11. Data: 2009-08-03 08:13:10
    Temat: Re: Stary PCet - problem z doborem pamieci DDR
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Rafal M wrote:
    > Wlasnie. Tylko jaki RAM kupic? Bo ta plyta troche pokrecona jest :
    > ( Obsluguje RAM 400Mhz, ale tylko jedna kosc, a ram 266Mhz obsluguje
    > max 2 kosci.

    Nie chodzi raczej o to, że dwie kości 400 MHz nie będą działać,
    ale płyta nie będzie wtedy w stanie taktować ich "prawidłowym"
    zegarem - wymusi pewnie przestawienie na 266 MHz.

    pozdrowienia,
    shadow

  • 12. Data: 2009-08-03 08:14:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 2 Aug 2009 08:53:11 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

    > bedzie tez musial dzialac ZUSowski Platnik
    > - wiec tylko systemy od MS ;-)

    A co tam z Janosikiem słychać?
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2009-08-03 15:48:56
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 3 Sie, 10:13, Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl> wrote:

    > Nie chodzi raczej o to, że dwie kości 400 MHz nie będą działać,
    > ale płyta nie będzie wtedy w stanie taktować ich "prawidłowym"
    > zegarem - wymusi pewnie przestawienie na 266 MHz.

    I wtedy kosci beda bez bledow dzialac? Bo jak tak to do tych 256MB
    dokupie 512MB na 266Mhz i komp powinien byc calkiem ok jak na biuro.
    Mozna w ogole laczyc pamieci 400 i 266Mhz?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2009-08-03 17:02:02
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 03-08-2009 o 17:48 Rafal M napisał na pl.comp.pecet:

    > I wtedy kosci beda bez bledow dzialac? Bo jak tak to do tych 256MB
    > dokupie 512MB na 266Mhz i komp powinien byc calkiem ok jak na biuro.
    > Mozna w ogole laczyc pamieci 400 i 266Mhz?

    Słuchaj, to nie jest problem częstotliwości. Teoretycznie nie będziesz
    miał 400MHz przy takiej konfiguracji bo płyta Ci obetnie do najmniejszej
    i powinno działać. Problem jest z "kapryśnymi" pamięciami. Nikt Ci nie
    zagwarantuje, że każda pamięć będzie współpracować z Twoją płytą i/lub
    z posiadaną pamięcią.
    Najprostszym i najpewniejszym sposobem jest zaniesienie komputera
    do sklepu. Dobry sprzedawca dobierze Ci odpowiedną pamięć.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 15. Data: 2009-08-03 17:56:01
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Wiesław pisze:

> [...]
    > Najprostszym i najpewniejszym sposobem jest zaniesienie komputera
    > do sklepu. Dobry sprzedawca dobierze Ci odpowiedną pamięć.

    LOL. Z całym komputerem do sklepu?
    Przecież można zrobić wydruk o sprzęcie i konfiguracji z programie
    Everest, albo podobnym i to zanieść.
    Można też zapisać sobie na kartce zamiast drukować.

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-08-03 18:20:46
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 03-08-2009 o 19:56 Animka napisała na pl.comp.pecet:

    > LOL. Z całym komputerem do sklepu?
    > Przecież można zrobić wydruk o sprzęcie i konfiguracji z programie
    > Everest, albo podobnym i to zanieść.
    > Można też zapisać sobie na kartce zamiast drukować.

    Taaak? Nigdy bym na to nie wpadł. A gdyby tak włożyć od razu tę kartkę
    do gniazda pamięci. Może się uruchomi?

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 17. Data: 2009-08-03 19:14:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > LOL. Z całym komputerem do sklepu?
    > Przecież można zrobić wydruk o sprzęcie i konfiguracji z programie
    > Everest, albo podobnym i to zanieść.
    > Można też zapisać sobie na kartce zamiast drukować.

    No proszę. To powiedz w jaki sposób by to pomogło.

  • 18. Data: 2009-08-03 19:26:09
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > No proszę. To powiedz w jaki sposób by to pomogło.

    Przecież tu chodzi o pamięci do komputera.
    Kupowałam kiedyś pamięci do swojego starego komputera na podstawie
    informacji Everesta.
    W związku z tym wiedziałam jakie kupić, jakie będą działały.

    --
    animka

  • 19. Data: 2009-08-08 10:55:36
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Jacek Maciejewski napisała na pl.comp.pecet:

    > A co tam z Janosikiem słychać?

    Zadałem sobie trud sprawdzenia (zamiast pytania tak, jak ty, leniu
    jeden :P) i wygląda na to, że projekt umarł i w ogóle nikt w tym
    kierunku nic nie robi. Są opisy, jak na wine włączyć Płatnika.

    Marcin Kocur