eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszek
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 157

  • 71. Data: 2017-11-24 20:10:41
    Temat: Re: Staruszek
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-24 o 18:50, Myjk pisze:
    > Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef

    >> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
    >> rozłączania skrzyni od silnika.
    >
    > To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
    >
    >> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
    >> to się nie zatrzymasz.
    >
    > Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    > najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.

    Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
    a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
    itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to jest
    już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła, żeby
    zmienić bieg
    i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
    na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest znikomy
    i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało zdjęcie
    trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.




  • 72. Data: 2017-11-24 21:11:59
    Temat: Re: Staruszek
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-24 o 17:59, cef pisze:

    >>>>>> Ano będzie, bo masz klapy na oczach :P i swój jedyny słuszny punkt
    >>>>>> widzenia
    >>>>> No akurat w kwestii hamowania chyba jesteś w stanie zrozumieć moją
    >>>>> rację.
    >>>>
    >>>> W przedstawionej sytuacji nie masz racji -- w manualu sprzęgło
    >>>> wciska się
    >>>> JEDNOCZEŚNIE z pedałem hamulca, tylko inna idzie siła z
    >>>> poszczególnych nóg.
    >>>
    >>> No to nie przyjmuj mojego zdania.
    >>> Ja uważam, że hamuje się hamulcem.
    >>> Jeśli ty w awaryjnej sytuacji sobie chcesz wsciskać sprzęgło, to proszę.
    >>> Ja umiem przy gwałtownym hamowaniu depnąć hamulec w podłogę.
    >>
    >> To zmień mechanika. A nowemu powiedz że trzeba odpowietrzyć bo
    >> przy gwałtownym hamowaniu w podłogę wciskasz.
    >
    > Szkoda, że nie domyśliłeś się, że chodzi o wciśnięcie do oporu.

    Szkoda ze piszesz coś innego niż masz na myśli a potem żałujesz
    że czytający tego nie zgadł.


    Pozdrawiam


  • 73. Data: 2017-11-24 21:14:07
    Temat: Re: Staruszek
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-24 o 20:10, cef pisze:
    > W dniu 2017-11-24 o 18:50, Myjk pisze:
    >> Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef
    >
    >>> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
    >>> rozłączania skrzyni od silnika.
    >>
    >> To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
    >>
    >>> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
    >>> to się nie zatrzymasz.
    >>
    >> Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    >> najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.
    >
    > Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
    > a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
    > itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to jest
    > już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła, żeby
    > zmienić bieg
    > i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
    > na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest znikomy
    > i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało zdjęcie
    > trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.

    Jak kogoś rozprasza używanie więcej niż jednego pedału w aucie to
    może powinien przesiąść się na komunikację publiczną?
    I nie pisz znowu że coś innego miałeś na myśli. :-)


    Pozdrawiam


  • 74. Data: 2017-11-24 21:21:51
    Temat: Re: Staruszek
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.11.2017 o 11:51, J.F. pisze:
    > Uwaga - drastyczne
    Ja tam powiem tak: nie wiek jest istotny, a sprawność.
    Znam kilka młodych osób, które tak jeżdżą, że strach i kilka po 70-tce,
    jeżdżących dobrze i nie "kapeluszniczo".
    Rozwijając temat - co byście powiedzieli na okresową weryfikację różnego
    rodzaju uprawnień? ;-)
    Na przykład każdy co 10 lat zdaje ponownie maturę i jak nie zda, to
    traci świadectwo. Widząc poziom dyskusji na różnych forach rzeźnia by
    była straszna.
    Jacek


  • 75. Data: 2017-11-24 22:47:07
    Temat: Re: Staruszek
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-24 o 21:14, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2017-11-24 o 20:10, cef pisze:
    >> W dniu 2017-11-24 o 18:50, Myjk pisze:
    >>> Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef
    >>
    >>>> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
    >>>> rozłączania skrzyni od silnika.
    >>>
    >>> To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
    >>>
    >>>> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
    >>>> to się nie zatrzymasz.
    >>>
    >>> Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    >>> najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.
    >>
    >> Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
    >> a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
    >> itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to
    >> jest już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła,
    >> żeby zmienić bieg
    >> i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
    >> na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest
    >> znikomy
    >> i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało zdjęcie
    >> trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.
    >
    > Jak kogoś rozprasza używanie więcej niż jednego pedału w aucie to
    > może powinien przesiąść się na komunikację publiczną?
    > I nie pisz znowu że coś innego miałeś na myśli.  :-)

    Nie nie miałem niczego innego na myśli,
    ale takie gierki słowne są bez znaczenia
    dla istoty sprawy.


  • 76. Data: 2017-11-24 22:52:29
    Temat: Re: Staruszek
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-24 o 21:11, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2017-11-24 o 17:59, cef pisze:
    >
    >>>>>>> Ano będzie, bo masz klapy na oczach :P i swój jedyny słuszny
    >>>>>>> punkt widzenia
    >>>>>> No akurat w kwestii hamowania chyba jesteś w stanie zrozumieć moją
    >>>>>> rację.
    >>>>>
    >>>>> W przedstawionej sytuacji nie masz racji -- w manualu sprzęgło
    >>>>> wciska się
    >>>>> JEDNOCZEŚNIE z pedałem hamulca, tylko inna idzie siła z
    >>>>> poszczególnych nóg.
    >>>>
    >>>> No to nie przyjmuj mojego zdania.
    >>>> Ja uważam, że hamuje się hamulcem.
    >>>> Jeśli ty w awaryjnej sytuacji sobie chcesz wsciskać sprzęgło, to
    >>>> proszę.
    >>>> Ja umiem przy gwałtownym hamowaniu depnąć hamulec w podłogę.
    >>>
    >>> To zmień mechanika. A nowemu powiedz że trzeba odpowietrzyć bo
    >>> przy gwałtownym hamowaniu w podłogę wciskasz.
    >>
    >> Szkoda, że nie domyśliłeś się, że chodzi o wciśnięcie do oporu.
    >
    > Szkoda ze piszesz coś innego niż masz na myśli a potem żałujesz
    > że czytający tego nie zgadł.

    Wiesz, nawet na tej grupie oczekuję, że jest jakiś poziom dyskusji.
    Chciałeś się przyczepić, to się przyczepiłeś.
    A merytorycznie w temacie nic.

    PS
    Ty też hamujesz radiem? :-)
    (uprzedzam, że nie chodzi mi bezpośrednio o radio
    i zakładam, że jesteś inteligentny)


  • 77. Data: 2017-11-24 22:56:24
    Temat: Re: Staruszek
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Thu, 23 Nov 2017 13:25:28 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    >> Uwaga - drastyczne
    >>
    >> https://www.facebook.com/policjaprofes/videos/200687
    8119596227/
    >> lub jak kto woli
    >> http://warszawa.tvp.pl/34899767/potracenie-dwoch-kob
    iet-przez-92latka
    >>
    >> Pedal gazu sie zacial czy automat parkowania wlaczyl ? :-)
    >>
    >> Twarde te baby ...
    >
    > W komentarzach na TVN-ie kilka osób napisało, że mógł pomylić pedały
    > gazu i hamulca i że to często się zdarza po tym jak przesiądzie się z
    > manuala na automat. Nie rozumiem tego - czy w automacie pedał gazu nie
    > jest po prawej stronie, a hamulca - po lewej?

    Wyjaśnienie: hamulec to jest ten pedał zaraz obok tego, na którym trzymasz
    lewą nogę.


    --
    Yakhub


  • 78. Data: 2017-11-25 00:46:17
    Temat: Re: Staruszek
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 24.11.2017 o 07:14 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Masz złe odruchy. Po co naciskasz sprzęgło jak chcesz hamować?

    Żeby nie przyspieszać nawet jeśli prawą nogą przez pomyłkę wciśnie gaz
    zamiast hamulca :)

    BTW Nie zauważyłem, żeby napisał, że wciska sprzęgło _zamiast_ hamulca
    albo _wcześniej_ niż hamulec.

    --
    SW3
    ----
    Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.
    /Bastiat


  • 79. Data: 2017-11-25 01:16:58
    Temat: Re: Staruszek
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-24 o 22:47, cef pisze:

    >>>>> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
    >>>>> rozłączania skrzyni od silnika.
    >>>>
    >>>> To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
    >>>>
    >>>>> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
    >>>>> to się nie zatrzymasz.
    >>>>
    >>>> Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    >>>> najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.
    >>>
    >>> Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
    >>> a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
    >>> itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to
    >>> jest już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła,
    >>> żeby zmienić bieg
    >>> i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
    >>> na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest
    >>> znikomy
    >>> i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało
    >>> zdjęcie trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.
    >>
    >> Jak kogoś rozprasza używanie więcej niż jednego pedału w aucie to
    >> może powinien przesiąść się na komunikację publiczną?
    >> I nie pisz znowu że coś innego miałeś na myśli.  :-)
    >
    > Nie nie miałem niczego innego na myśli,
    > ale takie gierki słowne są bez znaczenia
    > dla istoty sprawy.

    Dla istoty sprawy bez znaczenia jest twoja opinia że wciskanie
    więcej niż jednego pedału rozprasza.
    Zafiksowałeś się na popierdółce i wymyślasz niby prawdy na poparcie
    swojego zdania.


    Pozdrawiam


  • 80. Data: 2017-11-25 01:18:37
    Temat: Re: Staruszek
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-24 o 21:21, Jacek pisze:

    >> Uwaga - drastyczne
    > Ja tam powiem tak: nie wiek jest istotny, a sprawność.
    > Znam kilka młodych osób, które tak jeżdżą, że strach i kilka po 70-tce,
    > jeżdżących dobrze i nie "kapeluszniczo".
    > Rozwijając temat - co byście powiedzieli na okresową weryfikację różnego
    > rodzaju uprawnień? ;-)
    > Na przykład każdy co 10 lat zdaje ponownie maturę i jak nie zda, to
    > traci świadectwo. Widząc poziom dyskusji na różnych forach rzeźnia by
    > była straszna.

    Jeśli to odbierze automatem dyplom uczelni wyższej to jestem za.
    Ale politycy będą przeciw. :-)


    Pozdrawiam

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 16


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: