  • Data: 2014-12-05 22:43:11
    Temat: Startery z nano sim
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy jakas siec sprzedaje startery z karta nano-sim? Najlepiej takie w
    ktorych sie wylamuje z wielkiego sima (wielkosci karty platniczej)
    najpierw (standardowy do niedawna) mini sim, potem z niego micro sim a
    na koncu z micro juz nano. Mam cos takiego w firmowej ofercie TM i
    bardzo mi sie to podoba. Niestety ostatnio jak kupowalem startery zeby
    potestowac Internet to w kopercie byl tylko wielki sim, z ktorego sie
    wylamywalo mini SIM a potem z niego micro Sim. Na niektorych stronach
    operatorow widzialem mozliwosc wymiany sima na nano, ale to jednak
    dodatkowy klopot.

    Pozdrawiam,
    Marcin