  • 51. Data: 2013-07-30 20:40:11
    Temat: Re: Starter iPlus
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-30 18:33, ALEX Alpha MR pisze:

    > Racja poza zasięgiem pominąłem zasięg. Ale wystarczy że Ty wspomniałeś.

    Nie wiem czy wystarczy i w ogóle nie wiem czemu tak wojujesz.
    W Ełku musiałem skorzystać z Play Online, ponieważ Orange był
    taki dupny, że zżarł 1,5GB transferu bez efektu. Żeby nie było
    - specjalnie podjechałem do Ełku by był dobry zasięg Orange.
    Był na szczęście Play - niby wolniejszy, ale skuteczniejszy.
    Widać to ładnie na wykresach. W miejscu z którego przyjechałem,
    Play Online było niedostępne. Orange poprawił warunki komunikacji
    w czasie pokazów/zawodów balonowych. Znaczy można...

  • 52. Data: 2013-07-30 22:14:33
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 20:40:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie wiem czy wystarczy

    To się zdecyduj i zadziałaj.

    > i w ogóle nie wiem czemu tak wojujesz.

    A ja nie wiem z czym niby wojuję.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 53. Data: 2013-07-30 22:24:49
    Temat: Re: Digits crossed
    Od: Judith <J...@w...net>

    In article <s...@s...orangehome.co.uk>,
    "Ivan D. Reid" <I...@i...fsnet.co.uk> wrote:

    > On Mon, 29 Jul 2013 20:54:59 +0100, John Williamson
    > <j...@b...com>

    > Damn, did we miss the chance to ask them what "Warzone" means in
    > Polski? Only it appears several places on the cans of Polish beer I bought
    > a few days ago. Along with the memorable phrase, "Bogaty Smak" (rich
    > taste, according to gwgl translate).

    Geschmak = tasty in Yiddish.

    Judith

    --
    Bagpipe?! I thought it was a spider in a tartan sweater.
    -Eccles

  • 54. Data: 2013-07-30 23:32:16
    Od: Robert Harvey <r...@m...com>

    On Tue, 30 Jul 2013 16:24:49 -0400, Judith wrote:

    > Geschmak = tasty in Yiddish.

    And, indeed,

    Geschmack = flavour in modern trezna

    Geschmackvoll = tasty (flavour-full)

  • 55. Data: 2013-07-31 09:42:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-30 22:14, ALEX Alpha MR pisze:

    > To się zdecyduj i zadziałaj.

    Znaczy jak mam zadziałać? Nawet kierunkowa dodatkowa antena nie pomoże
    na brak zasięgu Play Online w wielu miejscach. Tak ciężko to
    zrozumieć?

    > A ja nie wiem z czym niby wojuję.

    ziew...

  • 56. Data: 2013-07-31 15:14:43
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 31 Jul 2013 09:42:52 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Znaczy jak mam zadziałać?

    Możesz w każdym poście przypominać o zasięgu Play Online.

    > ziew...

    Czemu nie jestem zdziwiony.

  • 57. Data: 2013-07-31 17:03:25
    Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ivan D. Reid" <I...@i...fsnet.co.uk> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > bought a few days ago. Along with the memorable phrase, "Bogaty Smak"
    > (rich taste, according to gwgl translate).

    brewed

  • 58. Data: 2013-07-31 20:04:44
    Od: "Ivan D. Reid" <I...@i...fsnet.co.uk>

    On Wed, 31 Jul 2013 17:03:25 +0200, bulka paryska <z...@p...onet.pl>
    wrote in <51f9270a$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>:
    > U?ytkownik "Ivan D. Reid" <I...@i...fsnet.co.uk> napisa? w wiadomo?ci
    ..

    > brewed

    Thank you! Or, as gwgl sez, "Dzikuj bardzo!" (Pity about the
    diacritics going missing, I've never got my newsreaders/terminals to
    properly handle other than ASCII.)

    --
    Ivan Reid, School of Engineering & Design, _____________ CMS Collaboration,
    Brunel University. Ivan.Reid@[brunel.ac.uk|cern.ch] Room 40-1-B12, CERN

  • 59. Data: 2013-07-31 20:33:52
    Od: RustyHinge <r...@f...girolle.co.uk>

    On 31/07/13 19:04, Ivan D. Reid wrote:

    > Thank you! Or, as gwgl sez, "Dzikuj bardzo!" (Pity about the
    > diacritics going missing, I've never got my newsreaders/terminals to
    > properly handle other than ASCII.)

    I have a Libre Orofice document with all the varieties of 'special'
    characters I can find and their equivalents - eg -

    ? &plusmn; &#177;

    3/4 &frac34; &#190;

    1/3 , 2/3 , 1/8 , 3/8 , 5/8 & 7/8 [/size] are all Unicode characters and their
    values are
    2153, 2154, 215B, 215C, 215D & 215E

    Etc for hfr in cut'n'run^h^h^cut'n'paste operations or including in
    wibblebuilding.

    --
    Rusty Hinge
    To err is human. To really foul things up requires a computer. (Mike Causer)

  • 60. Data: 2013-07-31 21:31:15
    Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ivan D. Reid" <I...@i...fsnet.co.uk> napisał w wiadomości
    ..
    > diacritics going missing, I've never got my newsreaders/terminals to
    > properly handle other than ASCII.)
    :)
    bp