  • 41. Data: 2013-07-29 23:59:35
    Temat: Re: Starter iPlus
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 23:53:30 +0200, K napisał(a):

    > napisalbym ci: przeprowadz sie tam, gdzie sie nie zamraza.

    Odpisałbym ci: po co? Ja mam wybór opów, więc Orange wylądował w śmieciach.
    Słowo-klucz: konkurencja.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 42. Data: 2013-07-30 00:06:19
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-07-2013 23:59, ALEX Alpha MR pisze:

    > Odpisałbym ci: po co? Ja mam wybór opów, więc Orange wylądował w śmieciach.
    > Słowo-klucz: konkurencja.

    ty albo masz jakies migotanie polkul, albo w hipokryzji gonisz jarozbawa.

    EOT z mojej strony.

  • 43. Data: 2013-07-30 00:07:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-29 23:56, ALEX Alpha MR pisze:

    > A jakież to szczegóły pominąłem? Poza zasięgiem ofkors.

    Kluczowe, czyli zasięg Play Online.

    Co jak co, ale nie będę się przeprowadzał do lokalizacji
    w których są BTS-y Play-a. Podobnie nie będę wybierał miejsc
    wycieczkowo/urlopowych pod tym kątem. Tyczy to każdej sieci
    i stąd też mam poza playowym abonamentem voice (z pakietem)
    kilka dodatkowych sim-ów różnych operatorów tylko do internetu
    (+ voice). Tutaj znowu uwaga - różnych, ponieważ z zasięgami
    jest różnie.

  • 44. Data: 2013-07-30 00:08:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-29 23:52, K pisze:
    (...)
    > uzywalem kilka dni, faktycznie za 6pln 6GB bije na glowe. max predkosc
    > (down) 4-11Mbit/s, w plusie stabilne 16. pingi w obu ~50ms tez stabilne.
    > cala dobe lecialo radio z tunein i na obu bez najmniejszego zaciecia.

    Zależy od lokalizacji...

  • 45. Data: 2013-07-30 01:08:27
    Temat: Re: Digits crossed
    Od: "Ivan D. Reid" <I...@i...fsnet.co.uk>

    On Mon, 29 Jul 2013 20:54:59 +0100, John Williamson
    <j...@b...com>
    wrote in <b...@m...individual.net>:

    > How the fsck it got crosed with a post in a Polish telecom froup, I've
    > no idea.

    Damn, did we miss the chance to ask them what "Warzone" means in
    Polski? Only it appears several places on the cans of Polish beer I bought
    a few days ago. Along with the memorable phrase, "Bogaty Smak" (rich
    taste, according to gwgl translate).

    --
    Ivan Reid, School of Engineering & Design, _____________ CMS Collaboration,
    Brunel University. Ivan.Reid@[brunel.ac.uk|cern.ch] Room 40-1-B12, CERN

  • 46. Data: 2013-07-30 04:35:06
    Od: Sleepalot <s...@y...co.uk>

    John Williamson <j...@b...com> wrote:

    >That's definitel *not* what it looked like when it left here.
    >
    >Just slightly ROTted version of *I've sent the job application off to a
    >firm Brummegem way, there's a mooring up for auction near there, and the
    >onax say I can have the loan I need.
    >
    >How the fsck it got crosed with a post in a Polish telecom froup, I've
    >no idea.

    Moya valiska jest pelen wegorzy.

  • 47. Data: 2013-07-30 07:55:57
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30-07-2013 00:08, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2013-07-29 23:52, K pisze:
    > (...)
    >
    > Zależy od lokalizacji...

    ALEX Alpha MR w takich sytuacjach sugeruje zmiane miejsca zamieszkania.

  • 48. Data: 2013-07-30 11:46:58
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-27 20:11, ALEX Alpha MR pisze:

    > Ale jak uwzględnisz że w Play niewykorzystana część pakietu przechodzi na
    > kolejny okres rozliczeniowy?

    W moim przypadku nie ma zastosowania - doładowanie za 100 zł ważne jest
    4 miesiące, a 15GB które zawiera starcza mi 2-3 miesiące. Odpowiednik
    Play to 125zł-15GB i 3 miesiące. I pomyśleć że kiedyś Play zostawiał
    konkurentów o rok świetlny za sobą jeżeli chodziło o atrakcyjność oferty
    dla klienta. No cóż - "gwiazdki" w reklamówkach kosztują... Te Dygaty,
    Stuhry itd. i ich gaże pewnie położą tego operatora na łopatki.

  • 49. Data: 2013-07-30 11:47:40
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-29 14:55, ALEX Alpha MR pisze:

    > Ale nie zmienia to faktu że kolega wybrał beznadziejną sieć. To że
    > dlanaprzykładu nie miał wyboru, to zupełnie inna para kaloszy.

    Tu akurat się zgodzę, sieć jest beznadziejna, ale z antenką zewnętrzną
    do modemu, i do w miarę przyzwoitego netu, jest bezkonkurencyjna.

  • 50. Data: 2013-07-30 18:33:24
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 00:07:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Kluczowe, czyli zasięg Play Online.

    Racja poza zasięgiem pominąłem zasięg. Ale wystarczy że Ty wspomniałeś.