  • 1. Data: 2009-08-10 19:20:29
    Temat: Stara lampa błyskowa-jak sprawdzić czy będzie współpracowała?
    Od: " Karol" <i...@g...pl>

    Witam.
    Znalazłem ostatnio swoja starą lampę blyskową Vivitar Thyrystor Zoom 3500 ze
    stopką DM/N. Kiedyś super współpracowała z Praktika MTL, teraz zastanawiam
    sie czy podpięcie jej do Nikona D60 lub D90 nie spowoduje jakiejś awarii
    aparatu? Czy istnieje jakiś bezpieczny sposób na sprawdzenie
    "kompatybilności" ww.? Serwis Vivitar-a milczy.
    Nie liczę na pomiar światła czy jakies zaawansowane funkcje, ale miłoby było
    czasem "błysnąć".
    Pozdrawiam.K

  • 2. Data: 2009-08-10 19:39:55
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Aug., 21:20, " Karol" <i...@g...pl> wrote:
> [...]
    > "kompatybilności" ww.? Serwis Vivitar-a milczy.
    >  Nie liczę na pomiar światła czy jakies zaawansowane funkcje, ale miłoby było

    jesli polaczysz za pomoca kabla synchronizacyjnego to wszystko bedzie
    dzialac i pomiar swiatla tez,