  • 11. Data: 2012-06-03 19:36:42
    Temat: Re: Stara karta sim + android = problemy?
    Od: "Maciek." <"@...>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    > A one sa w ogole na karcie SIM zapisane ?

    Do tej pory byłem pewien, że tak.
    Ale teraz to czort wie. MIUI pokazuje mi dla karty z Plusa punkty dostępu
    GaduAir, itp. Z karty Orange dla Aster.
    Czysty ROM dla SGS pokazuje wyłącznie dla konkretnego operatora. No i do
    czegoś służą te programiki typu APN Backup ;)

    > Ale to tez chyba nie kwestia karty SIM, tylko interpretacji SMS przez
    > telefon.

    To też. Ale jakimś cudem na wszystkich eldżi i innych srajsungach to
    działało a przestało dopiero na Androidach. Operatorzy nie potrafili wydusić
    od producentów tych paru linijek kodu? Ciekawe, czy w wolnym świecie też są
    takie jaja z MMS na Andkach?

    > Tak mi jeszcze cos innego wpadlo - MMS maja osobne ustawienia, APN itd.
    > Czy mozna miec dwa polaczenia pakietowe naraz ? Bo Android moze polaczenia
    > internetowego nie zwolnic dlugo.
    > Czyzby w nowych kartach SIM cos na to zaradzono ?

    Nie wiem. Natomiast w wersjach systemu od 2.x wzwyż _czasami_ (to chyba
    zależy od producenta) występuje APN type: Internet+MMS.

    Podsumowując: wszystko zależy od oprogramowania telefonu. Karta SIM z
    założenia powinna być uniwersalna ale też tylko dla głosu i esów. MMS to
    dodatek, wynaleziony dopiero przez Apple ;P

  • 12. Data: 2012-06-03 20:19:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Podsumowując: wszystko zależy od oprogramowania telefonu. Karta SIM z
    > założenia powinna być uniwersalna ale też tylko dla głosu i esów. MMS to
    > dodatek, wynaleziony dopiero przez Apple ;P

    ja mam telefon z androidem sztywno ustawiony na G2. Jak wysyłam mmsy to
    migają strzałeczki i literka E. Może przełącz na chwile na g2 i spróbuj
    wysłać?
    ToMasz

  • 13. Data: 2012-06-04 22:42:14
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Maciek." <"@...> napisał w wiadomości

    > Ciekawe, czy w wolnym świecie też są takie jaja z MMS na Andkach?

    W tamtym swiecie jest tylko Apple i ono doskonale wie co powinien chciec
    uzytkownik :)

  • 14. Data: 2012-06-14 19:42:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-06-2012 08:43, Q pisze:
    > Okazalo sie, ze problem wynikal z Androida:
    > otoz ten system ma jakies "dziwne" problemy
    > ze starymi kartami sim (ta byla ok. 10-letnia).
    > Po wymianie na karte sim "nowej generacji"
    > telefon nagle zaczal poprawnie obslugiwac mms'y.

    Odświeżę nieco wątek.
    Wymieniłem SIMa i MMSy zaczęły śmigać bezbłędnie :)
    ATSD kolega ma ten sam problem w Galaxy ACE i b. starą kartą Orange.

    --
    Pozdr.