eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStan konta w Play - jak sprawdzić?Stan konta w Play - jak sprawdzić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Antek" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Stan konta w Play - jak sprawdzić?
    Date: Wed, 13 May 2015 20:01:31 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 39
    Message-ID: <55539171$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-46-113-241-158.play-internet.pl
    X-Trace: 1431540081 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2208 46.113.241.158:4512
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1069772
    [ ukryj nagłówki ]

    Zwracam się z pytaniem do użytkowników tej grupy,
    bo odpowiedniejszej nie znalazłem.
    Do połączeń internetowych korzystam z karty Play,
    którą mam w modemie podłączanym do portu USB
    w laptopie. Na samym modemie, też firmy Play, jest
    program umożliwiający łączenie z Internetem, a także
    pozwalający na wysyłanie i odbieranie SMSów.
    Chciałbym od czasu do czasu móc sprawdzać stan
    środków na karcie, ale jedyny sposób jaki znam to
    wybieranie *101# ... na klawiaturze komórki. Zatem
    dla sprawdzenia stanu konta muszę wyjmować właściwą
    kartę z komórki (Orange) i na chwilę wkładać tę z modemu.
    Czy istnieje sposób sprawdzania stanu konta przez wysłanie
    SMSa i otrzymanie odpowiedzi też tą drogą? W Orange
    wystarczyło wysłać SMS na numer 411, a w treści wpisać ILE.
    Ewentualnie możliwość sprawdzania na jakiejś stronie WWW,
    po podaniu numeru telefonu, byłoby satysfakcjonujące, ale nie
    wiem czy coś takiego istnieje, bo skąd wiadomo, że pytam
    o stan mojej karty, a nie kogoś innego?

    Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie. Z Internetu na laptopie
    korzystam z różną intensywnością. W związku z tym byłoby
    wygodnie móc przedłużyć ważność środków na karcie
    na na przykład rok, bez konieczności doładowywania.
    Tak jest w Orange i jest to bardzo wygodne. Doładowuje się
    wtedy gdy środki się kończą, a nie będąc zmuszonym do pamiętania
    terminu. Czy coś takiego jest możliwe w Play? Pytałem sprzedawcę
    w punkcie Play, ale twierdził, że nie jest to możliwe w przypadku
    mojej karty, chociaż nie potrafił tego uzasadnić.
    Nie chcę w tej chwili wchodzić w to dlaczego mam obecnie kartę
    w Play, ale posiadane środki na tej karcie nie pozwalają mi na razie
    z niej zrezygnować i jestem zmuszony dokonywać doładowań,
    które ten problem jeszcze pogłębiają.

    Będę wdzięczny za odpowiedzi w obu kwestiach.

    Pozdrawiam
    Antek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: