    From: " dcbri0" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Stały Internet w TPSA
    Date: Sun, 8 Aug 2004 01:36:55 +0000 (UTC)

    Witam,
    zna ktoś może skuteczny sposób na przekonanie TPSA do założenia mi stałego
    łącza? :) Chciałbym nadmienić, że jestem mieszkańcem małej wioski, a moje
    rachunki za połączenie modemowe są dosyć znaczne (więc myślę także, że o te
    rachunki może im chodzić ;)). Wniosek o SDI złożyłem 4 lata temu, a wniosek o
    Neostradę krótko po pojawieniu się tej usługi na rynku. Odwiedzam BOK mniej
    więcej raz na 2 miesiące - "pani przy biurku" za każdym razem grzecznie
    tłumaczy niemożność instalacji SDI/Neostrady u mnie "brakiem warunków
    technicznych". Z innej beczki: zauważyłem, że w położonej niedaleko (dosłownie
    0,5km) od mojej miejscowości wiosce istnieje możliwość instalacji Neostrady.
    Czy myślicie, że ta sprawa wygląda całkiem normalnie? Szukałem już chyba
    wszystkich sposobów alternatywnego dostępu do Internetu (łącza satelitarne
    dwukierunkowe są za drogie, jednokierunkowe - nie dla mnie, nieopłacalne,
    internet radiowy - brak możliwości, łącze dzierżawione - "troszkę" drogie,
    usługa Centrex Netii - nie ma u nas linii Netii, za to jest TPSA, i jeszcze
    tam jakieś szukałem, pytałem, ale nic nie ma)- jednym słowem nie ma innego
    wyjścia oprócz TPSA. Co o tym sądzicie? Co powinienem zrobić? :(

    Pozdrawiam,
    dcbri0