  • Data: 2004-08-21 01:05:46
    Temat: Re: Stały Internet w TPSA
    Od: "mirosław łukasik" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    złóż wniosek o 2 , 3 isdn 2B+D dodaj do tego wniosek o Internet dsl, , ale
    przedtem musisz zarejestrować firmę!!!! wyraź życzenie podłaczenia
    wszystkiego w tym samym czasie. Stajesz się wtedy Klientem biznesowym w
    rozumieniu tepsy, , poczekaj aż doprowadzą Ci linnię i w chwili instalacji
    isdn i dsl zmień zdanie, zrezygnuj z isdn, zamień wniosek z dsl na neo po
    czym zamknij dzialalność gospodarczą :-) heheheheh prawda że proste?