  • Data: 2004-08-08 05:41:01
    Temat: Re: Stały Internet w TPSA
    Od: Marcin Głowacki <m...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-08-08, <d...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Chciałbym jeszcze dodać, że raz dostałem od TPSA list (bo znacznie nacierałem
    > na BOK i "pani przy biurku" zdecydowała się wysłać list do wojewódzkiego
    > BOK'u). W liście tym była mniej więcej taka odpowiedź: "Dziękujemy za
    > zainteresowanie naszymi usługami. Niestety z powodu braku warunków
    > technicznych świadczenie ich jest w obecnej chwili niemożliwe." List ten

    Tia, te listy mają standartową treść.

    > totalny. Czy wszyscy ludzie mieszkający w małych miejscowościach mają tak źle,
    > czy tylko ja jestem jedynym przypadkiem w Polsce? Netia ma swoją linię w

    Nie wszyscy. Ja mieszkam w mieście, linię mam 50m od domu, tyle, że to jest
    napowietrzna. Chciałem mieć tel. na drutach a nie radiowy ale niestety -
    poza tym w moim mieście jest jeszcze Elnet - więc miałem wybór albo radiowy
    albo radiowy. Wieloktrotnie woziłem się z nimi włącznie z jakimiś tam
    kierownikami - niestety. Jak mają coś w poważaniu to choćbyś się woził to Ci
    nie zrobią. Musisz się uzbroić w cierpliwość bo raczej nie prędko się
    doczekasz swojego.

    --
    Marcin Głowacki, MG4854-RIPE
    Network Administrator