eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStacjonarny numer "poza zasięgiem"?Stacjonarny numer "poza zasięgiem"?
  • Data: 2009-11-18 10:04:51
    Temat: Stacjonarny numer "poza zasięgiem"?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Już wielokrotnie mi się zdarzało, że dzwoniąc z komórki na numer
    stacjonarny dostawałem komunikat, że "Wybrany telefon nie odpowiada"
    (Play) lub "Wzywany abonent ma wyłączony telefon lub jest poza
    zasięgiem" (Orange).
    Chyba nie jest to problem wyłącznie operatora komórkowego, bo dzwoniąc
    na przemian z komórek obu operatorów na ten sam numer stacjonarny,
    dostaje za każdym razem komunikaty jak wyżej.
    Gdy zadzwoniłem z jednej komórki na drugą, połączenie zostało nawiązane
    normalnie.
    Czy ktoś wie o co może tutaj chodzić?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: