  • Data: 2009-11-18 16:23:40
    Temat: Re: Stacjonarny numer "poza zasięgiem"?
    Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 16:45, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > I dodatkowo jakiś bug na styku sieć komórkowa - sieć stacjonarna, gdy
    > jakiś komunikat błędu po stronie stacjonarnej jest źle interpretowany
    > przez sieć komórkową

    Sieci stacjonarne w przypadku uszkodzonej linii (np. źle odłożona
    słuchawka)
    w ISUP - SS7 wysyłają komunikat REL 27 czyli "Line out of service".
    Komórkofony zachowuja się tutaj jak wolna amerykanka i interpetują to
    w zależnosci, chyba od widzimisie inżyniera ruchu, jak im się podoba.
    Najczęściej wysyłany jest komunikat do terminala "Błąd" bez zadnej
    zapowiedzi słownej
    ale zapowiedzi słowne wszelkiej maści wtedy też się zdarzają-pojawiają
    (najczęściej jako dodatek do "Błędu")
    jednak niekoniecznie - wszelkie chwyty dozwolone - choć wcale tak nie
    powinno być.

    Ircys