  • 11. Data: 2014-05-06 22:08:02
    Temat: Re: Śruby zabezpieczające do felg -jakie?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-06 22:06, n...@y...com pisze:

    > Wzorek nie wytrzymuje dokręcania pneumatykiem.

    No właśnie...

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 12. Data: 2014-05-06 23:24:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 06 May 2014 22:06:44 +0200, "n...@y...com"
    <n...@y...com> wrote:

    >Wzorek nie wytrzymuje dokręcania pneumatykiem.

    W instrukcji do tych śrub jest napisane żeby nie używać pneumatyka.
    Tylko ręcznie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2014-05-06 23:50:28
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    > W instrukcji do tych śrub jest napisane żeby nie używać pneumatyka.
    > Tylko ręcznie.

    Ale w naszych serwisach w dupie to mają, czy masz McGarda czy nie do
    wszystkiego startują z pneumatykiem.

  • 14. Data: 2014-05-06 23:52:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-05-06 16:56, jerzu pisze:

    > Jakieś pół roku temu jednemu z (byłych?) grupowiczów ukradli. W
    > Krakowie.

    Sondę lambda ? ? ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 15. Data: 2014-05-07 00:06:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    zmień serwis

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2014-05-07 08:16:32
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    AL nabazgrał(a):

    > nie używam.
    > (używałem tak z 15 lat wstecz)
    > Żeby uprzedzić pytanie: na lato i zime mam osobne komplety alufelg 18" /
    > 16", które coś tam jednak kosztują (zwłaszcza te letnie).
    > Nie spotkałem się, ba nie słyszałem od paru już lat, by komuś zakosili
    > koła z auta. Uważam, że jeśli złodziej się uprze, to sforsuje większość
    > tych śrub zabezpieczających, natomiast taką śrubą można sobie zrobić kuku,
    > jak będziesz chciał zmienić koło w trasie a śruba/zamek zrobi Ci psikusa
    > (wszak sam napisałeś, że takie śruby wymieniasz po trzech
> [...]

    Niedawno kolega mi pisał że zasuneli 18" z Passata do tego zostawili ładnie
    na glebie auto, mogli chociaż pustaki dać :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-05-07 10:19:22
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-06 23:50, n...@y...com pisze:

    > Ale w naszych serwisach w dupie to mają, czy masz McGarda czy nie do
    > wszystkiego startują z pneumatykiem.

    Wiem o tym, ale w ten sposób to każde śruby "złodziejki" załatwisz.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 18. Data: 2014-05-07 14:24:03
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    > Wiem o tym, ale w ten sposób to każde śruby "złodziejki" załatwisz.

    No ale może są jakieś bardziej odporne patenty, niż wzorek McGarda za
    140 zł ?

  • 19. Data: 2014-05-07 16:10:55
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 23:56:57 UTC+2 użytkownik n...@y...com napisał:
    > Jakich używacie?
    >
    > Zastanawiam się czy warto ponad 140 pln dawać za McGard M12x1,5.
    >
    > Poprzedni komplet wytrzymał mi trzy lata - czyli po 6 wymianach kół
    >
    > lato/zima mam te McGardy do wywalenia.

    IMO nie warto. Nie znam MCGard'a ale jak uzywalem kiedys takich zabezpieczen to
    kupowalem tylko u Krolaka. Masz taki nominal jak szukasz za polowe tej kwoty.

    BTW: Nawet jak mi zginela ta cholerna nasadka to nie bylo wiekszego problemu z
    dorobieniem/dopasowaniem nowej.

    Jakosciowo bardzo dobre-bylem zadowolony.

    --
    Dman-666

  • 20. Data: 2014-05-07 18:08:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 06 May 2014 23:52:57 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Sondę lambda ? ? ?

    Sondę to kilka lat temu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280