  • 1. Data: 2010-04-09 12:05:45
    Temat: Sprzedaż a poinformowanie ubezpieczyciela
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Kiedy nabywca nie poinformuje ubezpieczyciela w terminie 30 dni od
    transakcji zakupu, to polisa OC przechodzi na nabywce.

    Załóżmy, że nabywca po tym terminie nadal nie informuje
    ubezpieczyciela, to jak w takim przypadku postępuje zakład
    ubezpieczeń?

  • 2. Data: 2010-04-09 12:10:30
    Temat: Re: Sprzedaż a poinformowanie ubezpieczyciela
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-09 12:05, VoyteG pisze:
> [...]
    >
    > Załóżmy, że nabywca po tym terminie nadal nie informuje
    > ubezpieczyciela, to jak w takim przypadku postępuje zakład

    Zaklada ze nabywca kontynuuje polise i dokonuje rekalkulacji skladki i
    zwraca nadplate/prosi o doplate.

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=265

  • 3. Data: 2010-04-09 12:15:51
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 9 Kwi, 12:10, spammtrapp <g...@...necie> wrote:
    > W dniu 2010-04-09 12:05, VoyteG pisze:

    > Zaklada ze nabywca kontynuuje polise i dokonuje rekalkulacji skladki i
    > zwraca nadplate/prosi o doplate.

    Skad bedzie wiedzial, na jakiej podstawie dokonac rekalkulacji
    skladki?
    Interesuje mnie wlasnie ten tryb postepowania.

  • 4. Data: 2010-04-09 12:37:24
    Od: Maciek Jarmoc <m...@g...com>

    > Skad bedzie wiedzial, na jakiej podstawie dokonac rekalkulacji
    > skladki?
    > Interesuje mnie wlasnie ten tryb postepowania.

    Jeśli nie przedstawiasz żadnych zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia,
    zakłada że nie masz zniżek i rąbie Ci 100% stawki.

    Maciek

  • 5. Data: 2010-04-09 12:41:39
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-09 12:15, VoyteG pisze:
    > Skad bedzie wiedzial, na jakiej podstawie dokonac rekalkulacji
    > skladki?
    > Interesuje mnie wlasnie ten tryb postepowania.

    Poprosi o odpowiednie informacje nabywce. Ustawa naklada na zbywce
    pojazdu obowiazek poinformowania zakład ubezpieczeń o fakcie sprzedaży
    samochodu i danych osobowych jego nowego właściciela.

    Co sie stanie w przypadku gdy nabywca nie zglosi sprzedazy a ty tez sie
    nie odezwiesz informujac o nabyciu? Szczerze mowiac nie wiem. Pewnie nic
    ciekawego ale w koncu nieznajomosc prawa szkodzi.

    Kupno samochodu to nie zakup bułek w spozywczaku i wypadaloby sie mniej
    wiecej orientowac co, gdzie i kiedy powinno sie zrobic zeby uniknac
    pozniejszych problemów.

  • 6. Data: 2010-04-09 12:42:41
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 9 Kwi, 12:37, Maciek Jarmoc <m...@g...com> wrote:

    > Jeśli nie przedstawiasz żadnych zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia,
    > zakłada że nie masz zniżek i rąbie Ci 100% stawki.

    Tyle, ze w tym samym towarzystwie mam ubezpieczone pierwsze auto i oni
    znaja moje znizki...
    Co w takim przypadku?

  • 7. Data: 2010-04-09 13:04:33
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-09 12:42, VoyteG pisze:

    > Tyle, ze w tym samym towarzystwie mam ubezpieczone pierwsze auto i oni
    > znaja moje znizki...
    > Co w takim przypadku?

    Jesli sprzedajacy poinformowal ich o sprzedazy powinienes zostac
    zaproszony na rozmowe. Jezeli nie to oni nie wiedza ze Ty jestes
    wlascicielem.